800
۰
شهردار سراوان خبر داد:

آب منازل شهروندانی که پساب های خانگی را در معابر رها می کنند قطع می شود

شهردار سراوان گفت: در جلسه ای که با رئیس آب و فاضلاب شهری سراوان داشته است، با توجه به مفاد قانونی مقرر شد تا آب منازل افرادی که پساب های خانگی را در معابر رها می کنند، قطع می شود.
آب منازل شهروندانی که پساب های خانگی را در معابر رها می کنند قطع می شود
هاشم دهقانی در گفت و گو با شستون با اشاره به جلسه ای که با رئیس اداره آب و فاضلاب شهری داشته است، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد افرادی که پساب های خانگی را در معابر رها می کنند، طبق قوانین قطع می شود.
ور در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: در ابتدا به افراد خاطی اخطاریه با دو امضاء و مهلت ۴۸ ساعته داده می شود، و چنانچه رفع نقص نشود طبق قانون وارد عمل خواهیم شد.
شهردار سراوان گفت: رها سازی پساب های خانگی در معابر به مرور زمان موجب تخریب آسفالت می شود و همچنبن موجب تجمع حشرات موذی و شیوع بیماری مالاریا می شود.
دهقانی ادامه داد: از آنجایی از رهاسازی فاضلاب و پساب های خانگی عمل غیر قانونی است، هنگام صدور پروانه کار از شبکه بهداشت و درمان استعلام گرفته می شود که در ساختمان مورد نظر برای دفع پساب چاه حفر شده است و یا خیر، و چنانچه چاه حفر شده باشد پروانه پایان کار صادر می شود.
وی یاد آور شد: سیستم جمع آوری آب های سطحی در شهرستان سراوان تا کنون مطالعه نشده  و به تازگی در حال مطالعه است که پروپزال قرارداد به شهرداری رسیده و جمع آوری آب های سطحی در برنامه های این ارگان گنجانده شده است.
شهردار سراوان خاطر نشان کرد: اگر در کوچه ها و معابر جوی آب احداث شود، عملا برای شهروندان ایجاد حق می کند که پساب های خانگی را در معابر رها کنند و شهروندان حتی برای شست و شوی حیاط خود نیز باید چاه جذبی داشته باشند.

انتهای پیام/الف.د
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 10900
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *