800
۰
مدیر شبکه برق شهرستان سراوان:

پیشرف ۵۰ درصدی عملیات اجرایی طرح جهادی اصلاح و بهینه سازی شبکه های فشار متوسط توزیع برق

دیر شبکه برق شهرستان سراوان گفت: عملیات اجرایی طرح جهادی اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار متوسط توزیع برق شهرستان سراوان با پیشرفت ۵۰% به منظور گذر از پیک تابستان در حال اجراست.
پیشرف ۵۰ درصدی عملیات اجرایی طرح جهادی اصلاح و بهینه سازی شبکه های فشار متوسط توزیع برق
محمد رفیع شجاعی  در گفتگو با خبرنگار شستون از پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات اجرایی طرح جهادی اصلاح و بهینه سازی شبکه های  فشار متوسط توزیع برق سراوان خبرداد.
وی در ادامه اظهار داشت: به منظور ارتقاء پایداری وافزایش ضریب اطمینان شبکه در فصل گرم ورفاه حال مشترکان محترم پروژه جهادی اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار متوسط توزیع برق با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در دوماهه پایانی سال گذشته تامین و‌ عملیات اجرایی آن آغاز شد که شامل تعویض مقره، ایجاد فیدر های جدید، نصب تجهیزات حفاظتی، تعویض بیش از ۱۷ تن سیم و تعویض تیرهای فرسوده در حوزه شهرستان است.
 مدیر اداره برق شهرستان سراوان ضمن قدردانی از ارشادات وحمایت های  رخشانی مهر مدیر عامل  شرکت توزیع استان اظهار امیدواری کرد که با اجرای این پروژه ها از تابستان سال جاری و پیک مصرف با کمترین خاموشی در حوزه توزیع برق  عبور کنیم.
شجاعی با بیان اینکه انجام این حجم از عملیات اصلاح  که بخش زیادی از آن در نقاط پر تردد و شلوغ شهری قراردارد کار اسانی نبوده، گفت: انجام بسیاری از آن مستلزم قطع جریان برق است که ضمن تشکر از صبر وتحمل مشترکان عزیز در خاموشی ها تاکید کرد تمام تلاش مجموعه بر این است که با کمترین خاموشی بیشترین بهره اجرایی در پیشرفت پروژه حاصل شود.
وی در پایان یاد آور شد: اطلاع رسانی زمان و مکان قطع برق از طریق مکاتبه وفضای مجازی مرتبا و با دقت انجام می پذیرد.


انتهای پیام/ الف.د
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 10907
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *