800
۰
داور فستیوال تئاتر خیابانی سیستان و بلوچستان:

اتمام زمان اجرای تئاتر خیابانی در سراوان/ هنرمندان سراوانی با استعداد و پر انرژی هستند

داور فستیوال تئاتر خیابانی سیستان و‌ بلوچستان در سراوان گفت: فستیوال تئاتذ خیابانی که با موضوع آسیب های اجتماعی و با هدف ارتباط مردم با هنرمندان به مرحله اجرا در آمده بود، در شهرستان سراوان به پایان رسید.
اتمام زمان اجرای تئاتر خیابانی در سراوان/ هنرمندان سراوانی با استعداد و پر انرژی هستند
علی اصغر انصاف جو در گفت و گو با شستون با اشاره به اتمام زمان اجرای تئاتر خیابانی در شهرستان سراوان در شب گذشته، اظهار کرد: قرار گرفتن‌ هنرمندان میان‌ مردم  و اجرای نمایش در خیابان‌ها و مکان‌های شلوغ از اهداف این طرح بود که شروع این کار از اوایل انقلاب آغاز شده‌بود.
وی افزود: با توجه به تجارب به دست آمده از اوایل انقلاب، گروه تئاتر استان‌ به این نتیجه رسید که هنرمندان تئاتری را به‌ خیابان و میان مردم بکشاند تا ارتباط بییشتری میان مردم و هنرمندان برقرار شود.
داور فستیوال تئاتر خیابانی سیستان و بلوچستان در سراوان معتقد است که برای سوق دادن مردم به سالن ها جهت تماشای نمایش، در وهله اول باید تئاتر در مکان‌های عمومی و خیابان ها در کل استان اجرا شود.
انصاف جو یاد آور شد: طی بررسی های انجام شده مشخص شد که یک سری از جوانان و دانش آموزان در مدارس به یک سری از معضلات اجتماعی گرفتار شده اند که تصمیم‌گرفته شد تا نمایش های خیابانی را با موضوعاتی اجتماعی جهت یادآوری این معضلات به والدین اجرا کنیم.
وی از ارتباط بسیار خوب پیشکسوتان هنر نمایش با هنرمندان جوان این شهرستان بسیار خرسند بود و گفت: هنرمندان شهرستان سراوان افرادی با استعداد و پر انرژی هستند که در کنار هم تجربه های خوبی را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/الف.د
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 10908
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *