800
۷
مدیر اجرایی موسسه فرهنگی و هنری نسیم حجاز سراوان خبر داد:

چاپ سومین اثر موسسه فرهنگی و هنری نسیم حجاز شهرستان سراوان در سال 1397

مدیر اجرایی موسسه فرهنگی و هنری نسیم حجاز شهرستان سراوان گفت: کتاب خاطران زنگ ورزش با همکاری دانش آموزان سراوانی که سومین اثر موسسه فرهنگی و هنری نسیم حجاز شهرستان در سال ۹۷ است، به چاپ رسید.
چاپ سومین اثر موسسه فرهنگی و هنری نسیم حجاز شهرستان سراوان در سال 1397
شعیب دهقان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: کتاب خاطرات زنگ ورزش با نویسندگی یاسین حسین بر، سبحان بارکزایی و مصطفی شمس الدینی سومین اثر از موسسه فرهنگی و هنری نسیم‌حجاز شهرستان سراوان است که در سال ۹۷ به چاپ رسید.

وی افزود: این اثر به صورت گروهی، توسط دانش آموزان پایه ششم دبستان فرهنگیان شهرستان سراوان و با راهنمایی دبیران این آموزشگاه به رشته تحریر درآمده است.
مدیر اجرایی موسسه فرهنگی و هنری نسیم حجاز سراوان ادامه داد: خاطرات زنگ ورزش برای هر فردی یکی از شیرین ترین خاطرات دوران تحصیل به خصوص در دوره ابتدایی به شمار می رود که در این کتاب نویسندگان از ابتدای سال تحصیلی خاطرات خود را یادداشت کرده و در پایان سال تحصیلی با کمک و راهنمایی دبیران خود آن ها را در قالب کتاب در آورده اند.
دهقان یادآور شد: خاطرات ذکر شده در بردارنده نکات تربیتی و اصول اخلاقی است که به خوانندگان توصیه کرد تا این اثر را مطالعه کنند.

انتهای پیام/ الف.د
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 10913
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *