800
۰
امام جمعه سراوان:

سپاه پاسداران یک مکتب خانه انسان ساز است/مقابله با استکبار در راستای پیروی از ولایت فقیه

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: دشمن تاکنون در بعد نرم افزاری و سخت افزاری با تمام قدرت در حال ایجاد هجمه است و سپاه با آگاهی و پیروی از ولایت توانست در مقابل دشمن ایستادگی کند.
سپاه پاسداران یک مکتب خانه انسان ساز است/مقابله با استکبار در راستای پیروی از ولایت فقیه
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در گفت و گو با شستون اظهار کرد: سپاه پاسداران برگرفته از ارزش های اسلامی، یک ارگان نظامی فرهنگی و یک مکتب خانه انسان ساز است.

وی حفظ ارزش ها، دستاوردها و انقلاب اسلامی را از اهداف ایجاد سپاه عنوان کرد و ادامه داد: در سپاه انسان های شایسته ای خدمت می کنند و به این جهت جوانان به آن گرایش دارند.

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با توجه به خصوصیات دینی خود نیاز به یک پاسداری داشته است، توضیح داد: دشمنان از زمان ایجاد انقلاب به دنبال زمین گیر کردن، انحراف و نابودی انقلاب بوده اند.

وی یادآوری کرد: امام راحل با تدبیر و آگاهی خود سپاه پاسداران را برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن ایجاد کرد و تاکنون سپاه در مقابل تمام هجمه های دشمنان ایستادگی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه دشمن در زمان انقلاب فعالیت تروریستی و حذف مهره های فعال را در دستور کار خود داشته، تصریح کرد: کمک به مظلومان عالم هدفی بود که انقلاب دنبال کرده و برای ترویج دین خدا در دنیا درخشیده است.

وی اذعان داشت: دشمن تاکنون در بعد نرم افزاری و سخت افزاری با تمام قدرت در حال ایجاد هجمه است و سپاه با آگاهی و پیروی از ولایت توانست در مقابل دشمن ایستادگی کند.

امام جمعه شهرستان سراوان در پایان گفت: امروزه سپاه پرچم ایران را برافراشته دارد و فرهنگ انقلابی را برای بیداری کشورهای دیگر ایجاد کرده و با قدرت در مقابل استکبار ایستاده است.



انتهای پیام / م.ش
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۴
کد مطلب: 10917
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *