امام جمعه شهرستان هامون:

برچیدن طومار گروه های تروریستی مهم ترین ویژگی سپاه پاسداران/فرو ریختن ابهت و قدرت پوشالی آمریکا در جبهه مقاومت

شستون , 4 ارديبهشت 1397 ساعت 0:16

امام جمعه شهرستان هامون گفت: کسانی که در جبهه مدافعان حرم جنگیدند پس از سال ها به پیروزی های بزرگی رسیده اند و آخرین هدیه الهی در این مسیر فروریختن ابهت و قدرت ائتلاف پوشالی آمریکا در جبهه مقاومت بود.


حجت الاسلام و المسلمین عزیزالله شیخ در گفت و گو با شستون ضمن تبریک به مناسبت ولادت ائمه اطهار (ع) گفت: پاسداری در لغت به معنای حراست و نگهداری است و در واژه انقلاب به کسی پاسدار می گویند که مسئولیت پاسداری و حراست و حفاظت از حریم انقلاب اسلامی، میهن و ملت کشورمان را به عهده دارند.

وی با بیان اینکه پاسداری از دین خدا و بندگانش رسالت بزرگی است و به همین دلیل امام حسین(ع)مرگ سرخ را به زندگی سیاه ترجیح داده است، ادامه داد: پاسدار در فرهنگ انقلاب اسلامی حکایت از روحیه شجاعت، شهامت،  فداکاری و از خودگذشتگی دارد و تلاش می کند تا در حد مقدور صفات والای حسینی(ع) را در خود جلوه دهد.

امام جمعه شهرستان هامون برچیدن طومار گروه های تروریستی و تجزیه طلب که از حمایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی و دولت های مرتجع منطقه برخوردار بودند، نقش آفرینی ها و حماسه آفرینی های پاسداران، دفاع از حریم هوایی کشور، مقابله با جنگ اقتصادی و جنگ نرم دشمن را از ویژگی های پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و اذعان داشت: انقلاب سربلند، در مهار فتنه منطقه ای و پیروزی در مقابل آمریکا و گروه های تکفیری موفق بوده است.

وی یادآوری کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی موظف است در راس فعالیت های خود به مدیریت فرهنگی جامعه در عرصه های مختلف بپردازد و با سیاست گذاری های اصولی خود زمینه را برای پیدایش جامعه ای بهره مند از حیات طیبه الهی فراهم سازد.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ با اشاره به شلیک 110 موشک به مراکز علمی و تحقیقاتی سوریه توضیح داد: دشمنان سوریه دریافتند که نهایت توان آمریکا در حمله کوتاه مدت و در جنگ روانی طولانی مدت است و آمریکا توانایی رسیدن به نتیجه مشخص را ندارد.

وی با بیان اینکه دشمنان و آمریکا آخرین مشت پر زور ائتلاف خود را که از بقیه حملات مستقیم و غیر مستقیم کم اثر تر بوده و ترس رویارویی با آمریکا در میان جبهه مقاومت هم فرو ريخته است، بیان داشت: کسانی که در جبهه مدافعان حرم جنگیدند پس از سال ها به پیروزی های بزرگی رسیده اند و آخرین هدیه الهی در این مسیر فروریختن ابهت و قدرت ائتلاف پوشالی آمریکا در جبهه مقاومت بود.



انتهای پیام / م.ش


کد مطلب: 10924

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/10924/برچیدن-طومار-گروه-های-تروریستی-مهم-ترین-ویژگی-سپاه-پاسداران-فرو-ریختن-ابهت-قدرت-پوشالی-آمریکا-جبهه-مقاومت

شستون
  https://shastoon.ir