معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سراوان خبر داد:

برگزاری کلاس های آموزشی کمک های اولیه در روستای پره کنت

شستون , 23 ارديبهشت 1397 ساعت 9:40

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سراوان از برگزاری کلاس های آموزشی کمک های اولیه در روستای پره کنت این شهرستان خبر داد.


علی فهرجی در گفت و گو با شستون تصریح کرد: با توجه به استقبال جوانان روستایی برای فراگیری آموزش های امدادی، با همکاری دهیاری کلاس های آموزشی کمک های اولیه در روستای پره کنت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کلاس ها 30 نفر از جوانان روستایی شرکت کرده و جدیدترین مطالب آموزشی با منابع جدید ارائه شده را فرا گرفتند و پس از کسب نمره حد نصاب در آزمون گواهینامه برای آنها صادر شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان پاسخ گویی سریع به حوادث و سوانح، آشنایی مردم با آموزش های امدادی و گسترش فرهنگ خود امدادی را از اهداف برگزاری این دوره های آموزشی عنوان کرد.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه کشور و استان سیستان و بلوچستان جزء مناطق بلا خیز هستند، لزوم فراگیری آموزش های امدادی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

فهرجی با بیان اینکه امدادگران روستاهای دشتوک و چاه بایگان شهرستان سراوان به عنوان شاخص توانسته اند کلیه دوره های امدادی را طی کنند، گفت: در برنامه خود ترسیم کرده ایم که در روستا های بیشتری حضور داشته و از پتانسیل جوانان بهره ببریم.
 
انتهای پیام/م.ش
 
 
 


کد مطلب: 10957

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/10957/برگزاری-کلاس-های-آموزشی-کمک-اولیه-روستای-پره-کنت

شستون
  https://shastoon.ir