800
۰
امام جمعه شهرستان سراوان:

دشمن سیلی بزرگی از انقلاب خورده و به دنبال انتقام است/قیام 15 خرداد تزلزلی عظیم در دل و ذهن رژیم شاهنشاهی

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: مردم باید در این زمینه آگاهی لازم را داشته باشند که دشمن سیلی و ضربه بزرگی از انقلاب خورده و قطع به یقین به دنبال انتقام است.
دشمن سیلی بزرگی از انقلاب خورده و به دنبال انتقام است/قیام 15 خرداد تزلزلی عظیم در دل و ذهن رژیم شاهنشاهی
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در گفت و گو با شستون با بیان اینکه قیام 15 خرداد برای احقاق حق بر علیه باطل بوده است، اظهار کرد: بخاطر اینکه مرجع دینی بالا مقامی بر علیه طاغوت قیام کرده بود و برخورد هایی که رژیم شاهنشاهی با این عالم دینی داشت، مردم دلداده امام راحل با آگاهی کامل در پی کمک به این بزرگوار به خیابان ها ریختند.

وی با اشاره به اینکه مردم در 15 خرداد بر علیه طاغوت و فاسقان عالم قیام کرده اند و انزجار خود را نسبت به این نظام طاغوتی اعلام کردند، تصریح کرد: مردم نشان دادند که همیشه در کنار مرجع عالی مقام خود هستند و هرگز دست دوستی با فاسدان نخواهند داد.

امام جمعه شهرستان سراوان در ادامه اذعان داشت: وقتی رژیم شاهنشاهی متوجه شد که مردم دلداده خط امام هستند و در مسیر امام راحل قرار گرفته اند و در کنار آن قیام مردم تزلزلی بزرگ در دل و ذهن رژیم ایجاد کرده بود، تعدادی از مردم حق جو را به خاک و خون کشیدند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه ها و ستون های متعددی دارد، بیان داشت: حضور مردم در صحنه و قیام آنها یکی از ریشه های انقلاب اسلامی می باشد که موجب پیروزی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری یادآوری کرد: مردم مومن و متدین ایران نتوانستند با رژیم شاهنشاهی فاسد، عیاش و به دور از دین سازش کنند و بی لیاقتی و سرسپردن به استکبار و طاغوت موجب شد که مردم بر علیه شاه قیام کنند.

وی در پایان توضیح داد: برای انقلاب زحمت های فراوانی کشیده شده و خون های زیادی ریخته شده است و مردم باید در این زمینه آگاهی لازم را داشته باشند که دشمن سیلی و ضربه بزرگی از انقلاب خورده و قطع به یقین به دنبال انتقام است.

 
انتهای پیام/م.ش
 
شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 11147
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *