800
۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان:

حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حداقل کار مسلمانان برای آزاد سازی این سرزمین است/فهماندن زنده بودن قدس به جهانیان توسط ملت شریف ایران

امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان گفت: همه ملت های مسلمان جهت آزاد سازی سرزمین فلسطین باید همگام و هم صدا در راهپیمایی روز قدش شرکت کنند.
حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حداقل کار مسلمانان برای آزاد سازی این سرزمین است/فهماندن زنده بودن قدس به جهانیان توسط ملت شریف ایران
مولوی سید عبدالصمد ساداتی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده , به‌ تمامی مردم توصیه کرد تا با همدلی و همگامی در راهپیمایی این روز شرکت کنند.
وی با بیان اینکه مسأله قدس یک مسأله اساسی است، گفت: همه مسلمانان جهان برای آزادی مردم مسلمان فلسطین باید با هم، هم عقیده باشند و با مشارکت حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس از آمریکای جهان خوار و اسرائیل غاصب اعلام برائت کنند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان با بیان اینکه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حداقل کاری است که یک مسلمان نسبت به مسلمانان فلسطین انجام می دهد، ادامه داد: آمریکا در تلاش است که با قلدری سرزمین قدس را برای اسرائیل به رسمیت بشناساند، از این رو مسلمانان باید در این راهپیمایی همگام و هم صدا شوند تا دست استکبار جهانی از قدس شریف کوتاه شود.
مولوی ساداتی اضافه کرد: خداوند را شاکر هستیم که مسلمانان کشور عزیزمان نه تنها مسئله قدس را فراموش نکردند بلکه به جهانیان فهماندند که قدس زنده است، برای مسلمانان است و روزی آزاد خواهد شد‌.
وی افزود: امریکا و اسرائیل علیه کشور ایران برنامه های مختلفی را پیاده می کنند چرا که می دانند آنچه را که جمهوری اسلامی ایران می گوید باید محقق شود.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان در تکمیل مطلب فوق و در پایان اضافه کرد: به امید خداوند متعال قدس آزاد می شود و حضور و مشارکت حداکثری مردم در روز جهانی قدس زمینه ساز این آزادی خواهد بود.



انتهای پیام/ الف.د
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۷
کد مطلب: 11170
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *