در گفت و گو با شستون مطرح شد؛

راهپیمایی با شکوه تر نشان دهنده استکبار ستیزی بهتر/تظاهرات روز قدس یک وظیفه ملی است

شستون , 18 خرداد 1397 ساعت 9:36

رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی سراوان گفت: اگر کسی در روز قدس راهپیمایی را با شکوه تر برگزار کند نشان دهنده استکبار ستیزی بهتر ملت ایران است.


با توجه به قرار گرفتن در آستانه روز قدس حجت الاسلام و المسلمین یوسف مرادی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: اگر مردم در روز قدس راهپیمایی را با شکوه تر از گذشته برگزار کنند نشان دهنده اراده راسخ و استکبار ستیزی بهتر ملت ایران است.
 
 
وی ادامه داد: این اولین راهپیمایی بعد از بد عهدی های آمریکا در برجام است که مردم با حضور خود مشت محکی در دهان استکبار جهانی خواهند زد و انزجار خود را اعلام می کنند.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین مرادی تصریح کرد: قدس شریف اولین قبله مسلمین جهان است و با اسلام تاریخ یکسانی دارد.
 
 
وی اذعان داشت: ملکیت قدس برای مسلمین است و استکبار حق تجاوز به کشور فلسطین را ندارد.
 
 
ایوب دهواری رئیس آموزش و پرورش سراوان در گفت و گو با شستون در خصوص راهپیمایی روز قدس مطرح کرد: راهپیمایی روز قدس یک وظیفه ملی است و مردم با فرهنگ سراوان حتما در آن شرکت خواهند کرد.
 
 
وی ادامه داد: با توجه به شرایط به وجود آمده در منطقه باید قدرت خود را نشان داده و نشان دهیم که مسلمانان با همدمی و همگرایی انزجار خود را به دشمن دارند و از برادران خود دفاع خواهند کرد.
 
 
 
انتهایی پیام/م.ش


کد مطلب: 11173

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/11173/راهپیمایی-شکوه-تر-نشان-دهنده-استکبار-ستیزی-بهتر-تظاهرات-روز-قدس-یک-وظیفه-ملی

شستون
  https://shastoon.ir