800
۰
مسئول کانون بسیج ورزشکاران سراوان:

حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه اخلاقی است/ اقشار مخالف جامعه با شرکت در این راهپیمایی ثابت کردن قدس تنها نیست

مسئول کانون بسیج ورزشکاران سراوان گفت: حضور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس به جهانیان فهماند که قدس تنها نیست.
حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه اخلاقی است/ اقشار مخالف جامعه با شرکت در این راهپیمایی ثابت کردن قدس تنها نیست
عبدالستار درزاده سرجو در حاشیه راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس در گفت و گو با شستون اظهار کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری روز قدس را روز اسلام معرفی کرده اند، به عنوان یک وظیفه دینی، وجدانی، اخلاقی باید در این راهپیمایی شرکت می کردیم.
وی افزود: بر حسب وظیفه ای که بر عهده ما مسلمانان قرار دارد باید از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم که حضور باشکوه مردم شهرستان سراوان در این راهپیمایی نشان از حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از اسرائیل و آمریکا است.
مسئول کانون بسیج ورزشکاران سراوان گفت: در این راهپیمایی شرکت کرده است تا با حضور حداکثری و اعلام برائت از آمریکای جهان‌خوار، به سران کفر بفهمانیم تا سقارت خود را از بیت المقدس خارج کند چرا که سرزمین قدس متعلق به مسلمین است.
درزاده سرجو در پایان با اشاره به اینکه ورزشکاران سراوانی با لباس متحدالشکل در این راهپیمایی شرکت کردند، از اقشار مختلف جامعه که در این راهپیمایی حضور داشتند تشکر و قدر دانی کرد که به‌جهانیان ثابت کردند قدس تنها نیست.
 
انتهای پیام/ الف.د
جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 11174
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *