800
۱
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان:

موج خروشان وحدت در نماز عید فطر/حضور مردم در نماز عید فطر مشت محکمی در دهان یاوه گویان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان گفت: مردم با حضور خود در صحنه های سیاسی و عبادی مشت محکمی در دهان یاوه گویان عالم خواهند زد.
موج خروشان وحدت در نماز عید فطر/حضور مردم در نماز عید فطر مشت محکمی در دهان یاوه گویان
حجت الاسلام والمسلمین اکبر نیری در گفت و گو با شستون با عنوان این مطلب که نماز عید فطر در مصلای المهدی (عج) شهرستان سراوان راس ساعت هفت و سی دقیقه صبح روز جمعه برگزار می شود، گفت: مردم متدین و مومن این شهرستان حضور پر شوری در نماز عید فطر داشته باشند تا از ماه پر برکت رمضان بهره کافی را ببرند.

وی ادامه داد: اجتماع مومنین در نماز عید فطر از جهتی موجب تقویت انجام مباحث عبادی و سیاسی می شود و پیامی محکم برای معاندین نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان توضیح داد: مردم با حضور خود در صحنه های سیاسی و عبادی مشت محکمی در دهان یاوه گویان عالم خواهند زد و نشان خواهند داد که وحدت در مسلمین موجی خروشان دارد.

وی یادآوری کرد: در نماز عید فطر مرسوم است که نمازگزاران جهت دریافت ثواب بیشتر پیاده مسیر خانه تا محل نماز را طی می کنند و حضور آنها موجب همدلی و عطوفت دل ها خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین نیری با بیان اینکه نماز عید فطر دو رکعت است و در رکعت اول پنج قنوت و رکعت دوم چهار قنوت خوانده می شود، تصریح کرد: انتظار ما از مردم این است که حضور پر شوری در نماز عید فطر داشته باشند تا موجب مغفرت و آمرزش همه مسلمین شود.
 

انتهای پیام/م.ش
 
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 11220
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *