800
۰
نائب رئیس هیئت بدنسازی بانوان سراوان؛

حجاب عزت و اقتدار بانوان ایرانی است/دشمنان به دنبال تضعیف بنیان خانواده هستند

نائب رئیس هیئت بدنسازی بانوان شهرستان سراوان گفت: امروز با توجه به هجمه دشمنان در فضای مجازی دشمنان به دنبال تضعیف بنیان خانواده ایرانی هستند.
حجاب عزت و اقتدار بانوان ایرانی است/دشمنان به دنبال تضعیف بنیان خانواده هستند
اشرف خوبخواهی در گفت و گو با شستون با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: حجاب مایه ی تشخص و آزادی زن است؛ برخلاف تبلیغات ابلهانه وظاهربینانه مادیگرایان، مایه اسارت زن نیست.

وی ادامه داد: ‏بانوان سراوانی هنوز برای غیرت ایرانی و حفظ عفاف و حجاب در مقابل بی بند و باری عده ای خیانت کار ایستاده اند.

نائب رئیس هیئت بدنسازی بانوان شهرستان سراوان با اشاره به اینکه امروزه هجمه عظیم دشمنان در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای برای تضعیف بنیان خانواده ایرانی است، گفت: حجاب عزت و اقتدار بانوان ایرانی است و هرگز نباید از آن دور شد.

وی با بیان اینکه خانواده وی اهل حجاب هستند و حجاب را از دوران کودکی تا کنون دوست داشته است، تصریح کرد: حجاب و عفاف در کنار هم می توانند در حفظ بانوان نقش مهمی داشته باشند.

خوبخواهی با اشاره به اینکه حجاب در شهرستان سراوان نسبت به شهرهای دیگر بیشتر است، بیان داشت: دختران و مادران هرگز با این تفکر که حجاب خفت آور است آن را ترک نکنند و همیشه اطرافیان خود را به حفظ حجاب دعوت کنند.

وی در پایان با بیان اینکه با کشف حجاب میزان تجاوز، آزار و اذیت بانوان در جامعه بیشتر شده است، اذعان کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد که دشمن به اهداف شوم خود در زمینه تضعیف بنیان خانواده و از بین بردن حجاب دست پیدا کند.

انتهای پیام / م.ش
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 11383
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *