رئیس اداره ورزش و جوانان سراوان:

پیشرفت شگرف در حوزه ورزش سراوان/ مهیا سازی زیرساخت های ورزشی شهرستان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی

شستون , 24 تير 1397 ساعت 10:17

رئیس اداره ورزش و جوانان سراوان گفت: با هدف ترویج بازی های بومی و محلی، روستایی و همگانی و کاهش آسیب های اجتماعی، در حال فراهم سازی زیرساخت های ورزشی شهرستان هستند.


محمد رضا گمشادزایی در گفت و گو با شستون با اشاره به پیشرفت روز افزون در حوزه زیر ساخت ورزشی در شهرستان سراوان اظهار کرد: دزک یکی از روستاهای فعال در رشته های دو میدانی، فوتبال است که در دومیدانی در سطح استان مقام های مختلف دارد.
وی افزود: این روستا نیز دارای دو تیم فوتبال در لیگ یک و دو شهرستان و همچنین دارای تیم جوانان و نوجوانان نیز می باشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان سراوان ترویج و توسعه بازی های بومی و محلی، روستایی و همگانی را از هدف های مهم این اداره برشمرد و اضافه کرد: با کمک و مساعدت مردم بومی روستای دزک و با هدف جلوگیری از آسیب های اجتماعی که در حاشیه شهر وجود دارد و همچنین غنی سازی اوقات فراغت، جذب جوانان و نوجوانان در فعالیت های ورزشی و‌بنا به درخواست شورا ها و دهیار روستای، اداره ورزش و جوانان چمن مصنوعی و  نصب آن را برعهده داشته است.
گمشادزایی گفت:  چمن مصنوعی نیز در شهر گشت جانمایی شده که از صفر تا ۱۰۰ کار نصب چمن نیز بر عهده این اداره بوده است.
وی در ادامه از تمامی شوراها خواست تا جهت زیر ساخت زمین فوتسال و حصار کشی آن همکاری داشته باشند تا در صورت نیاز برای چمن مصنوعی اقدام شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان سراوان اضافه کرد: برای روستای هوشک، غفور آباد، آسپیچ، دریدر، اسفندک، کوهک، بورویی، خیابان حمزه و بم پشت درخواست نصب چمن مصنوعی شده است که مجموعه ورزشی بخشان در فاز اول زیر ساخت نصب چمن مصنوعی آماده و تخصیص اعتبار آن برای نصب چمن مصوب شده است.
گمشادزایی اظهار کرد: مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای نصب چمن و حصار کشی مجموعه ورزشی بخشان در نظر گرفته شده و فاز سوم آن هم که نصب سکو می‌باشد تخصیص اعتبار شده که عملیات اجرایی آن از اواخر تیرماه آغاز می شود.
 
 
انتهای پیام/الف.د


کد مطلب: 11395

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/11395/پیشرفت-شگرف-حوزه-ورزش-سراوان-مهیا-سازی-زیرساخت-های-ورزشی-شهرستان-راستای-کاهش-آسیب-اجتماعی

شستون
  https://shastoon.ir