مدیر اجرایی انتشارات نسیم حجاز:

چاپ پنجمین اثر انتشارات نسیم حجاز در سال 1397

شستون , 2 مرداد 1397 ساعت 9:19

مدیر اجرایی انتشارات نسیم حجاز از چاپ پنجمین اثر این موسسه در سال ۹۷ خبر داد.


شعیب دهقان در گفت و گو با شستون اظهار کرد: پنجمین اثر انتشارات نسیم حجاز با عنوان  یادداشت های زندگی دکتر محمدرضا طاهری در سال ۹۷ به چاپ رسید.
وی افزود:  کار تهیه و تالیف این اثر بر عهده احمد رضا طاهری و مسئولیت امور فنی و چاپ بر عهده شعیب دهقان بوده است.
مدیر اجرایی انتشارات نسیم حجاز با بیان اینکه این کتاب دارای ۱۷۲ صفحه است، گفت: کتاب «یادداشتهای زندگی دکتر محمد رضا طاهری» جلد اول (۱۳۲۴-۱۳۴۶)، به نویسندگی احمد رضا طاهری، توسط انتشارات نسیم حجاز و اثری از شرکت کارآفرینی دانشیاران علوم انسانی طاهری می باشد. این کتاب پس از صدور مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تیر ماه ۹۷ به چاپ رسید. .
دهقان ادامه داد: در این کتاب به جالب ترین و مهم ترین و هیجان انگیزترین رخدادهای شخصی و فامیلی محمد رضا طاهری از زمان تولد تا استخدامی به صورت کوتاه پرداخته شده است.
 
وی اضافه کرد: از آنجاییکه طاهری بومی استان سیستان و بلوچستان می باشد در این کتاب به بسیاری از آداب و رسوم مردم این خطه از میهن اسلامی پرداخته و در مورد زادگاه خود یعنی شهرستان سراوان اطلاعات و خاطرات زیادی را یادآور شده است.
مدیر اجرایی انتشارات نسیم حجاز در پایان از ارائه نسخه اینترنتی این کتاب به صورت رایگان از طریق وب سایت های رسمی شرکت خبر داد.
 انتهای پیام/


کد مطلب: 11447

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/11447/چاپ-پنجمین-اثر-انتشارات-نسیم-حجاز-سال-1397

شستون
  https://shastoon.ir