نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر:

کاهش یک میلیون تومانی سکه در کشور

10 مرداد 1397 ساعت 9:39

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: قیمت جهانی سکه و طلا تغییراتی نداشته است و باید صبر کنیم ببینیم که فردا چهارشنبه قیمت رسمی جهانی سکه و طلا چه میزانی اعلام می شود.


به گزارش شستون؛ محمد کشتی آرایی، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی راه دانا؛ در خصوص آخرین قیمت طلا و سکه در کشور اظهارداشت: افزایش قیمت طلا و سکه با توحه به عرضه و تقاضا در کشور تعیین می شود و دلیل اینکه در چند وقت اخیر شاهد افزایش قیمت سکه و طلا در کشور بودیم این است که تقاضا برای خرید سکه و طلا افزایش یافته است.

 
وی در خصوص آخرین وضعیت نرخ سکه و طلا در کشور گفت: قیمت طلا نسبت به روز گذشته حدود یک میلیون کاهش یافته است ، دلیل این امر هم کاهش تقاضا برای خرید سکه و طلا بوده است که بازار این قیمت را برای سکه و طلا تعیین کرده است .
 
نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در پایان گفت: قیمت جهانی سکه و طلا تغییراتی نداشته است و باید صبر کنیم ببینیم که فردا چهارشنبه قیمت رسمی جهانی سکه و طلا چه میزانی اعلام می شود.
 
کشتی آرای همچنین در خصوص اخلال گران بازار سکه و ارز عنوان کرد: قیمت سکه و طلا در کشور بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود و اخلال گران نقشی در افزایش قیمت سکه و طلا در کشور نداشته اند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 11517

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/11517/کاهش-یک-میلیون-تومانی-سکه-کشور

شستون
  https://shastoon.ir