مدیر اجرایی موسسه فرهنگی انتشاراتی نسیم حجاز خبر داد:

انتشار ششمین اثر موسسه فرهنگی و انتشاراتی نسیم حجاز در سال 97

شستون , 14 مرداد 1397 ساعت 9:12

مدیر اجرایی موسسه فرهنگی و انتشاراتی نسیم حجاز از انتشار ششمسن اثر این موسسه خبر داد.


شعیب دهقان در گفت و گو با شستون بیان کرد: ششمین اثر موسسه فرهنگی و انتشاراتی نسیم حجاز در سال 97 به چاپ رسید.
 
وی افزود: کتاب ماجراهای دانیال و دوستان با نویسندگی دانیال اربابی و نیما طاهری پس از دریافت مجوز چاپ و نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از این موسسه انتشاراتی به چاپ رسید.
 
مدیر اجرایی انتشارات نسیم حجاز در معرفی بیشتر این کتاب گفت: کتاب حاضر دارای 40 صفحه در قطع رقعی و با چاپ رنگی می باشد که با راهنمایی آموزگاران دبستان فرهنگیان شهرستان سراوان، توسط دانش آموزان دانیال اربابی و نیما طاهری به رشته تحریر درآمده و امور فنی و چاپ این اثر زیر نظر شعیب دهقان انجام شده است.
 
دهقان ادامه داد: موضوع اصلی کتاب پرداختن به موضوعات اجتماعی از دریچه داستان های آموزنده است که همواره در ادبیات و فرهنگ ما وجود داشته؛ اما با پیشرفت تکنولوژی ممکن است که برای مخاطبان تازگی داشته باشد.
 
وی خاطر نشان کرد: شخصیت اصلی کتاب پسری است که بسیاری از این موضوعات مهم از جمله دروغ نگفتن، ارزش و جایگاه کتاب و مطالعه، اسراف نکردن و... را باور ندارد؛ اما کم کم با توجه به موقعیتی که در آن قرار می گیرد، متوجه اهمیت هر کدام در زندگی خود و دوستانش می شود.
 
مطالعه این کتاب ضمن فرهنگ سازی صحیح، برای خوانندگان جذاب خواهد بود.
 
لازم به ذکر است موسسه فرهنگی و انتشاراتی نسیم حجاز، نخستین انتشارات دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان سراوان می باشد که توانسته است بستری مناسب جهت چاپ و نشر آثار اهل قلم را فراهم نماید و با به چاپ رساندن صدها اثر معرف توانمندی مردمان این خطه از ایران اسلامی شده است.

انتهای پیام/الف.د


کد مطلب: 11552

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/11552/انتشار-ششمین-اثر-موسسه-فرهنگی-انتشاراتی-نسیم-حجاز-سال-97

شستون
  https://shastoon.ir