800
۰
فرماندار سراوان خبر داد:

انفجار بمب صوتی مقابل بیمارستان رازی سراوان

فرماندار سراوان گفت: صبح امروز یک شی صوتی در مقابل بیمارستان رازی سراوان منفجر شد که تلاش برای شناسایی عوامل این حادثه ادامه دارد.
انفجار بمب صوتی مقابل بیمارستان رازی سراوان
درویش نارویی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: ساعت 9 و 45 دقیقه صبح امروز جمعه 19 مرداد ماه یک عدد بمب  مقابل بیمارستان رازی سراوان واقع در خیابان عدالت منفجر شد.
 وی با بیان اینکه بمب از نوع صوتی بوده است، افزود: به دنبار انفجار رخ داد، به دو دستگاه خودرو سواری و منازل اطراف خسارت وارد شده و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی را به دنبال نداشته است.
 فرماندار سراوان با اشاره به تهدید های انجام شده از سوی گروهک های ضد انقلاب، گفت: احتمال می رود این حادثه توسط گروه های تکفیری و ضد انقلاب رخ داده باشد و نیروهای مربوطه در حال پیگیری عامل و یا عاملان حادثه هستند.
 نارویی یکی از راهبرد ها و تکنیک های دشمنان نظام و انقلاب را ایجاد رعب و وحشت در جامعه عنوان و خاطر نشان کرد: دشمنان نظام گمان می برند که با چنین اقدامات کوری می توانند اندیشه نا امنی را در جامعه ترویج دهند، اما مردم با هوشیاری کامل از این مرز و بوم مواظبت و چنین اقداماتی را محکوم می کنند.
وی تصریح کرد: گروهک های ضد انقلاب در مرزها خسارت های جبران ناپذیری را از سوی نیروهای نظام متحمل شده اند و همواره با شکست مواجه شدند، خاطر نشان کرد:  نیروهای نظام تمامی رفت و آمد های عوامل ضد انقلاب را رصد خواهند کرد و با عوامل این حادثه برخورد خواهد شد.
 
انتهای پیام/ الف.د
 
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 11590
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *