800
۱
امام جمعه موقت اهل سنت جالق:

وحدت عامل اصلی خنثی کردن نقشه های آمریکا و استکبار جهانی/ کودتای 28 مرداد هدفی جز برگرداندن شاه ظالم و خون خوار نداشته است

امام جمعه موقت اهل سنت بخش جالق گفت: آمریکا با کودتای 28 مرداد هدفی جز برگرداندن شاه ظالم و خون خوار نداشته است و کسی که دست او به خون مردم آلوده است و دست نشانده آمریکا می باشد، هرگز لیاقت سرپرستی و حکومت را نخواهد داشت.
وحدت عامل اصلی خنثی کردن نقشه های آمریکا و استکبار جهانی/ کودتای 28 مرداد هدفی جز برگرداندن شاه ظالم و خون خوار نداشته است
مولوی مجیب الرحمان رئیسی در گفت و گو با شستون با بیان اینکه آمریکا با کودتای 28 مرداد هدفی جز برگرداندن شاه ظالم و خون خوار نداشته است، افزود: کسی که دست او به خون مردم آلوده است و دست نشانده آمریکا می باشد، هرگز لیاقت سرپرستی و حکومت را نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام دین حفاظت شده از سوی خدا است و به وسیله ایشان صیانت خواهند کرد، اظهار داشت: دشمنان اسلام و آمریکا هر گاه نقشه ای بر علیه مسلمانان کشیده اند نقشه آنها برملا و به ضرر خودشان تمام شده است.

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق با بیان اینکه استکبار در طول تاریخ در صدد این بوده است که به مستضعفین ضربه بزنند، گفت: این افراد در پی خاموش کردن نور و چراق حق، حقیقت و اسلام هستند.

وی با اشاره به اینکه شاه ظالم هیچ اختیاری از خود نداشته و تمام و کمال نوکر حلقه به گوش آمریکا بوده است، اظهار داشت: آمریکا طراح اصلی کودتای 28 مرداد بوده است و پایان این اقدامات خصمانه بر علیه ایران و دنیای مسلمان شکست است.

مولوی رئیسی دشمنی و عداوت با ایران، سلطه یافتن بر جهان و داشتن پایگاه های جاسوسی در مناطق مختلف را از اهداف آمریکا در کودتای 28 مرداد دانست و تصریح کرد: استکبار قصد حکومت و زورگویی بر مسلمانان را دارد و ما نباید در مقابل آنها سکوت اختیار کنیم.

وی ادامه داد: هر کسی قصد ایجاد فتنه و دسیسه در ایران و دنیای اسلام را داشته باشد قطعا با شکست روبرو خواهد شد و ملت ایران قطعا جواب دسیسه های آنها را با هوشیاری و انسجام خواهد داد.

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق با بیان اینکه وحدت عامل اصلی خنثی کردن نقشه های آمریکا و استکبار جهانی است، خاطر نشان کرد: اگر ما وحدت و انسجام نداشته باشیم، نمی توانیم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم و آنها بر ما مسلط می شوند.

وی در پایان تصریح کرد: ایجاد اختلاف در جوامع اسلامی بزرگترین هدف و ترفندی که آمریکا در پیشبرد مقاصد خود به کار می برد و مسلمانان را مانند سوریه و عراق مقابل هم قرار داده و از آن بهره برداری مثبت می کند.
 
انتهای پیام/م.ش
 
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 11650
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *