800
۰
کارشناس فرهنگی امور جوانان شهرستان سراوان:

جشنواره بزرگ گردشگری سمن های سراوان در سیب و سوران برگزار شد

کارشناس فرهنگی امور جوانان شهرستان سراوان گفت: به مناسبت هفته ازدواج و غنی سازی اوقات فراغت جوانان، جشنواره گردشگری در شهرستان سیب و سوران برگزار شد
جشنواره بزرگ گردشگری سمن های سراوان در سیب و سوران برگزار شد
عصمت پور محمدی در گفت و گو با شستون اظهار کرد:‌در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین به مناسبت هفته ازدواج، جشنواره گردشگری برای جوانان در شهرستان سیب و سوران برگزار شد.
وی افزود: این جشنواره که به همت انجمن مردم نهاد جوانان مهرگان به مرحله اجرا درآمد با همکاری اداره ورزش و جوانان سراوان، جمعیت هلال احمر، فرمانداری، شهرداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزیستی و  امور آب سیب و سوران همراه بود.
کارشناس فرهنگی امور جوانان شهرستان سراوان گفت: جشنواره گردشگری جوانان از بعد ازظهر روز یکشنبه ۲۸ مرداد آغاز و تا عصر ۲۹ مرداد ادامه داشت که جوانان از سد ماشکید و تپه ریگ زرگران بازدید کردند.
پورمحمدی خاطر نشان کرد: ازجمله برنامه های این تور اجرای موسیقی سنتی، کلاس های آموزشی کمک های اولیه، برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های قبل از ازدواج بوده است.
وی خاطر نشان کرد: جهت به اجرا در آمدن این تور بزرگ انجمن مردم نهاد نشاط آوران مکران و شهروند پویاهمکاری لازم را با انجمن مردم نهاد جوانان مهرگان داشته اند که از زحمات تمامی افراد قدر دانی می شود.

انتهای پیام/الف.د
سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 11655
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *