800
۰
یک تولید کننده خرما در سراوان:

کالای ایرانی دارای کیفیت است/ ایفای نقش موثر در اقتصاد کشور با حمایت از تولیدات داخل

یک تولید کننده خرما در شهرستان سراوان گفت: با خرید و حمایت از کالای ایرانی با کیفیت می توان در اقتصاد جامعه ایفای نقش کرد.
کالای ایرانی دارای کیفیت است/ ایفای نقش موثر در اقتصاد کشور با حمایت از تولیدات داخل
علی اکبر شکر زهی در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه بازنشسته آموزش و پرورش است، خود را یک بسیجی و تولید کننده خرما در شهرستان سراوان معرفی کرد و گفت: در حال حاضر یک هکتار باغ نخل خرما دارد.
 وی افزود: در زمینه های مختلف از جمله آبیاری، هرس نخیلات، بسته بندی خرما و جداسازی خرمای بی کیفیت از خرمای باکیفیت زمینه اشتغال 10 نفر را فراهم کرده است.
این تولید کننده خرما در شهرستان سراوان توصیه کرد تا با حمایت از تولیدات و کالاهای داخلی که دارای کیفیت مناسبی هستند، زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند.
 شکرزهی با بیان اینکه با حمایت از تولید داخل و اسلامی همزمان با برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار بسیج سپاهیان محمد رسول الله می توان به دشمنان نشان داد، که با ظرفیت بسیج می توان سد مشکلات معیشتی شد، اظهار کرد: با خرید کالای داخلی می توان شاهد اشتغال جوانان زیادی باشیم و با توجه وضعیت اقتصادی می توان از این وضعیت طبق فرمایشات مقام معظم رهبری عبور کرد.
وی خاطر نشان کرد: به عنوان یک مسلمان و ایرانی با خرید کالای ایرانی می توانیم در اقتصاد کشور نقش موثری را داشته باشیم.
تولید کننده خرما در سراوان با اشاره به وجود سد ماشکید در سراوان و تنش آبی به وجود آمده در این منطقه، گفت: می توان با بهره گیری مناسب از آب این سد مشکلات آب شرب و آبیاری کشاورزی منطقه را رفع و جوانان زیادی را در این زمینه مشغول به کار کرد.

انتهای پیام/الف.د
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 11839
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *