800
۰
در قالب رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله 2 انجام شد؛

حمایت قهرمان دفاع شخصی جهان از اقدامات بسیج/ریاکاری در فعالیت های بسیج وجود ندارد

قهرمان دفاع شخصی جهان گفت: اقداماتی که بسیج در جامعه انجام می دهد در جهت خدمت به مردم است و در این اقدامات ریا وجود ندارد.
حمایت قهرمان دفاع شخصی جهان از اقدامات بسیج/ریاکاری در فعالیت های بسیج وجود ندارد

عبدالله حسین بر ورزشکار محبوب و قهرمان دفاع شخصی جهان سراوان در گفت و گو با شستون با اعلام حمایت از خدمات محرومیت زدایی، خدمت به مردم جامع، توزیع لوازم التحریر که در قالب رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله 2 در شهرستان سراوان انجام شده، اظهار کرد: بسیج از اوایل انقلاب در صدد خدمت به مردم بوده است.

وی با بیان اینکه خود نیز بسیجی است، افزود: اقداماتی که بسیج در جامعه انجام می دهد، در جهت خدمت به مردم است و ریاکاری در بسیج وجود ندارد.

قهرمان دفاع شخصی جهان گفت: بسیج در بحث اشتغالزایی در این شهرستان خوب عمل کرده تا جایی که بیشتر نیروهای بسیج در این شهرستان، از مردم بومی منطقه است.

 حسین بر با بیان اینکه اقدامات بسیج برای جامعه مفید است، خاطر نشان کرد: برپایی بیمارستان های صحرایی در مناطق محروم، کمک رسانی و خدمات رسانی در مواقع بحران گوشه ای از اقدامات خداپسندانه بسیج است.

وی با بیان اینکه بسیج برای جامعه لازم و مفید است، خاطر نشان کرد: بسیج نسبت به دیگر ارگان ها به مردم نزدیک تر است و با راه اندازی کارگاه و کارخانه فرآوریی خرما نیز می توانند در این مناطق فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/الف.د  
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 11882
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *