800
۰
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان خبر داد:

​همت جهادگران دانشجوی بسیجی در ساخت مدرسه 4کلاسه

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان از آغاز عملیات ساخت مدرسه 4 کلاسه در یکی از روستاهای زابل خبر داد.
​همت جهادگران دانشجوی بسیجی در ساخت مدرسه 4کلاسه
به گزارش شستون؛ رضا جعفری در گفت وگو با عصرهامون اظهار کرد: همزمان با آغاز رزمایش سپاهیان محمدرسول الله 2 در استان سیستان وبلوچستان، جهادگران بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان خدمت رسانی به مناطق محروم را جزو برنامه های اصلی خود قرار دادند که با توجه به عمق محرومیت هایی که در شمال استان وجود داشت برنامه ابتدایی در این منطقه متمرکز شد.
وی ادامه داد: در گام اول مقرر شد تا با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس و نیاز مبرم نوجوانان به داشتن فضای آموزشی استاندارد، مدرسه ای در روستای "ده رضا" از توابع سیستان احداث شود که اولین گروه جهادی طی روزهای گذشته اعزام شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.
مسئول گروه جهادی مهر و آئینه تصریح کرد: کار ساخت این مدرسه توسط 23 نفر از جهادگران دانشجوی بسیجی انجام می شود که قرار است ظرف مدت 25 روز عملیات احداث آن به اتمام برسد تا دانش آموزان بتوانند در فضایی ایمن و استاندارد به تحصیل مشغول شوند.
وی ادامه داد: هزینه های خرید مصالح و تجهیزات با همکاری سازمان بسیج دانشجویی، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و برخی دیگر از ارگان ها تامین شده است که جای تقدیر دارد.
انتهای پیام//
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 11892
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *