800
۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان:

روشن شدن روزنه امید در دل مردم با برگزاری اردوهای جهادی بسیجیان/ گشت های محله محور بسیج منجر به تأمین امنیت بیشتر شده است

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان ضمن اعلام حمایت از اردوهای جهادی بسیج گفت: خدمت رسانی که توسط بسیج به مردم شده است، موجب شده تا روزنه امید در دل های مردم روشن شود.
روشن شدن روزنه امید در  دل مردم با برگزاری اردوهای جهادی بسیجیان/ گشت های محله محور بسیج منجر به تأمین امنیت بیشتر شده است
مولوی عبدالخالق حسین زهی در گفت و گو با شستون با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی بسیجیان در قالب رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲، اظهار کرد: در چند روز اخیر خواهران و برادران بسیجی شهرستان مهرستان به مناطق محروم که نیاز به خدمت رسانی احساس می شد، اعزام شدند.
 
وی ضمن حمایت از اقدامات جهادگونه بسیجیان این شهرستان، افزود: بسیجیان در راستای حل مشکلات مردم در حوزه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی گام برداشته اند.
 
امام جمعه اهل سنت مهرستان با بیان نقش پر اهمیت بسیج در مسیر سازندگی جامعه، خاطر نشان کرد: فعالیت های جهادی بسیجیان شهرستان امیدواری را در مردم بیشتر کرده و روزنه امید را در دل های مردم این منطقه یجاد کرده است.
 
مولوی حسین زهی با بیان اینکه بسیج همواره در حوزه خدمت رسانی، محرومیت زدایی، کمک به آحاد ملت و همچنین در حوزه دفاعی خوش درخشیده است، تصریح کرد: بسیج با برگزاری گشت های محله محور نیز منجر به تأمین امنیت بیشتر منطقه شده است چرا که این افراد به منطقه  و مردم شناخت بهتر دارند و انتظار می رود که این گشت ها بیشتر شود.
 
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب: 11899
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *