امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان:

روشن شدن روزنه امید در دل مردم با برگزاری اردوهای جهادی بسیجیان/ گشت های محله محور بسیج منجر به تأمین امنیت بیشتر شده است

شستون , 28 شهريور 1397 ساعت 18:26

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان ضمن اعلام حمایت از اردوهای جهادی بسیج گفت: خدمت رسانی که توسط بسیج به مردم شده است، موجب شده تا روزنه امید در دل های مردم روشن شود.


مولوی عبدالخالق حسین زهی در گفت و گو با شستون با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی بسیجیان در قالب رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲، اظهار کرد: در چند روز اخیر خواهران و برادران بسیجی شهرستان مهرستان به مناطق محروم که نیاز به خدمت رسانی احساس می شد، اعزام شدند.
 
وی ضمن حمایت از اقدامات جهادگونه بسیجیان این شهرستان، افزود: بسیجیان در راستای حل مشکلات مردم در حوزه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی گام برداشته اند.
 
امام جمعه اهل سنت مهرستان با بیان نقش پر اهمیت بسیج در مسیر سازندگی جامعه، خاطر نشان کرد: فعالیت های جهادی بسیجیان شهرستان امیدواری را در مردم بیشتر کرده و روزنه امید را در دل های مردم این منطقه یجاد کرده است.
 
مولوی حسین زهی با بیان اینکه بسیج همواره در حوزه خدمت رسانی، محرومیت زدایی، کمک به آحاد ملت و همچنین در حوزه دفاعی خوش درخشیده است، تصریح کرد: بسیج با برگزاری گشت های محله محور نیز منجر به تأمین امنیت بیشتر منطقه شده است چرا که این افراد به منطقه  و مردم شناخت بهتر دارند و انتظار می رود که این گشت ها بیشتر شود.
 
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 11899

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/11899/روشن-شدن-روزنه-امید-دل-مردم-برگزاری-اردوهای-جهادی-بسیجیان-گشت-های-محله-محور-بسیج-منجر-تأمین-امنیت-بیشتر-شده

شستون
  https://shastoon.ir