800
۰
بخشدار بخش مرزی جالق:

آتش نشانان زحمت کش ترین قشر شهر جالق/ کمبود امکانات آتش نشانی و نیرو مهم ترین دغدغه این بخش مرزی

بخشدار بخش مرزی جالق شهرستان سراوان گفت: با توجه به حجم بالای آتش سوزی در شهر جالق، می توان آتش نشانان را زحمت کش ترین قشر جامعه در این شهر دانست.
آتش نشانان زحمت کش ترین قشر شهر جالق/ کمبود امکانات آتش نشانی و نیرو مهم ترین دغدغه این بخش مرزی
عبدالحکیم شهمیری در گفت و گو با شستون با اشاره به وقوع بیش از 100 مورد آتش سوزی در بخش مرزی جالق  در 6 ماه نخست سال جاری، اظهار کرد: قشری که در جالق بیشترین زحمت را می کشد، آتشنشان ها هستند.

وی افزود: به صورت میانگین در هر روز آتش سوزی در این منطقه رخ می دهد که با زحمت و جان فشانی نیروهای آتش نشانی، آتش اطفاء می شود.

بخشدار بخش مرزی جالق با بیان لزوم استقرار یک تیم آتش نشانی در روستای کله گان، گفت: در شهر جالق یک تیم آتش نشانی و در دهستان گردشگری ناهوک یک پایگاه آتش نشانی وجود دارد.
شهمیری  با توجه به اینکه در بخش جالق هم کمبود ایستگاه آتش نشانی احساس می شود، خاطر نشان کرد: در ناهوک فقط یک خودرو آتش نشان وجود دارد و در شهر جالق نیز دو ماشین آتش نشانی با توجه به حجم  بالای آتش سوزی ها جوابگو نیاز شهر نیست.
 وی با بیان اینکه آتش نشانان این منطقه نیازمند تجهیزات ایمنی و لباس آتش نشانی هستند، ادامه داد: در ناهوک و کله گان نیروی آتش نشان وجود ندارد و هنگام وقوع آتش سوزی دهیاران و شورا های منطقه وظیفه یک آتش نشان را انجام می دهد.
 بخشدار بخش  مرزی جالق شهرستان سراوان در پایان تصریح کرد: امید می رود آنچنان که شایسته است قدر دان زحمات آتش نشانان بخش جالق باشیم.

انتهای پیام/الف.د
شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 11980
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *