800
۰
​مدیرکل صداوسیما خبر داد:

راه اندازی قرارگاه رسانه ای اربعین در سیستان وبلوچستان

مدیرکل صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی، قرارگاه رسانه ای اربعین صداوسیما در استان آغاز بکار می کند.
راه اندازی قرارگاه رسانه ای اربعین در سیستان وبلوچستان
به گزارش شستون، محمود دولت کردستانی در گفت وگو باعصرهامون اظهار کرد: رسانه ملی در راستای رسالت خطیر خود و پوشش برنامه های فرهنگی مذهبی و به خصوص اربعین حسینی، قرارگاه هایی را با هدف پوشش دقیق و سریع حرکت عظیم پیاده روی در استان های ایلام، خوزستان و شهرستان های آبادان و کرمانشاه که مرز ورودی به کشور عراق دارند را از سال های قبل دایر کرد.
وی ادامه داد: از آنجا که سیستان وبلوچستان نیز در مرز میرجاوه پذیرای خیل زیادی از عاشقان امام حسین(ع) از کشور پاکستان است که در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان از طریق این مرز وارد کشور شده و راهی عراق می شوند تصمیم بر آن شد تا در این نقطه از کشور نیز تمهیداتی ویژه اندیشیده شود.
به گفته کردستانی؛ در همین راستا ایجاد قرارگاه رسانه ای اربعین در استان سیستان وبلوچستان به تصویب مرکز رسید و به زودی و همزمان با ورود کاروان زائران حسینی از پاکستان فعالیت خود را آغاز می کند.
وی ادامه داد: این قرارگاه رسانه ای ماموریت دارد تا اخبار و گزارش های ورود زائران پاکستانی به استان و تمام مطالب مربوط به دلدادگی عاشقان اباعبدالله در ایام اربعین را به تصویر بکشد و در شبکه های مختلف به نمایش بگذارد.
مدیرکل صداوسیما تصریح کرد: با تصویب این قرارگاه دیگر محدودیتی برای به تصویر کشیدن اخبار استان در رسانه ملی نداریم و همه شبکه های داخلی و برون مرزی موظف هستند تا گزارش های این استان را نیز انتشار دهند.
وی خاطرنشان کرد: از آنجا که این اقدام در استان سیستان وبلوچستان برای اولین بار است که اتفاق می افتد در نظر داریم تا به منظور فعالیت رسانه ای بیشتر و پرمحتوا، استودیوهای رادیویی و تلویزیونی مرکز را به طور ویژه به این مهم اختصاص بدهیم و این نوید را می دهیم که کارهای تصویری سیستان وبلوچستان نیز مانند چزابه و مهران همواره در شبکه های ملی دیده خواهد شد.
انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 12026
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *