800
۰
امام جمعه شهرستان سراوان:

تجمع 25هزارنفری بسیجیان در زاهدان تجلی دلدادگی به نظام است/ نشان دادن اقتدار کشور و عظمت عاشورایی

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: تجمع 25 هزار نفری بسیجیان شهر زاهدان نشان از اقتدار کشور و عظمت عاشورایی است و پیام دلدادگی مردم به این نظام الهی را برای دشمن به دنبال دارد.
تجمع 25هزارنفری بسیجیان در زاهدان تجلی دلدادگی به نظام است/ نشان دادن اقتدار کشور و عظمت عاشورایی
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در گفت و گو با شستون با اشاره به تجمع 25 هزار نفری بسیجیان شهر زاهدان اظهار کرد: تجمع بسیجیان زاهدان یک تجلی از دلدادگی، اقتدار، ولایت پذیری و وطن دوستی بسیجیانی است که در مکتب امام خمینی(ره)  و مکتب عاشورا رشد کردند.

وی افزود: این تجمع نشانه فهم، بصیرت و آگاهی جوانانی است که  راه حضرت امام خمینی (ره) را به خوبی درک کرده اند.

 امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: در این برهه از زمان تمام هجمه های دشمن با شگردهای گوناگون برای منحرف کردن جوانان و بسیجیان از مسیر خط انقلاب در حال انجام است، اما با این تفاسیر مردم با شور و شعف برای نشان دادن اقتدار و عظمت عاشورایی برای عموم و ظهور دلدادگی به این نظام تجمع کردند.

 حجت الاسلام و السملمین بامری  چنین تجمعاتی را نشانه محبت جوانان  به نظام الهی و اقتدار کشور دانست و خاطر نشان کرد: پیام تجمع امروز به دشمن این است که دشمن بداند هر توطئه ای با هر ترفندی که بخواهد راه اندازی کند مردم و جوانان با رنگ و بوی عاشورایی و الهی در هر زمانی که لازم باشد با تمام قدرت در صحنه حضور پیدا می کنند و حضور خواهند داشت و توطئه های دشمن را خنثی می کنند.


انتهای پیام/الف.د
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 12035
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *