800
۰
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان:

برگزاری همایش منطقه ای چهل سال استقلال و مقاومت در سراوان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان از برگزاری همایش استانی انقلاب اسلامی؛ چهل سال استقامت و مقاومت در این شهرستان در آذرماه سال جاری خبر داد.
برگزاری همایش منطقه ای چهل سال استقلال و مقاومت در سراوان
احمدرضا طاهری در گفت و گو با شستون از برگزاری همایش منطقه ای چهل سال استقلال و مقاومت در سراوان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این همایش در واقع ارائه دستاوردهای انقلاب در سیستان و بلوچستان است که این دستاوردها را می توان به حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تقسیم بندی کرد.

 وی افزود: پژوهشگران، نویسندگان، اساتید و علاقمندان بر اساس علاقه و تخصص خود می توانند دستاوردهای انقلاب اسلامی را در حوزه های فوق در قالب مقاله و یا کنفرانس ارائه دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان ادامه داد: همایش منطقه ای چهل سال استقلال و مقاومت قرار است در 10 آذرماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در سطح استانی برگزار شود که در این همایش مهمانانی از استان و کشور حضور خواهند داشت.

طاهری با بیان اینکه شرکت اساتید و دبیران در این همایش امتیاز فرهنگی دارد، اضافه کرد: تمامی افراد علاقمند می توانند در این همایش شرکت کنند و پس از داوری مقالات توسط کمیته داوری، مقالات برتر جهت ارائه انتخاب می شوند و مقالات دیگر به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

دبیر علمی همایش استانی انقلاب اسلامی؛ چهل سال استقلال و مقاومت با بیان اینکه برای تمامی افراد شرکت کننده گواهی نامه صادر خواهد شد، خاطر نشان کرد: مقالات پس از اتمام همایش در یک مجله علمی به چاپ خواهد رسید اما قبل از چاپ بنا به نظر کمیته داوری و یا مجله ای اگر مقالات نیاز به ویرایش داشته باشند، ویرایش خواهند شد.

طاهری محورهای همایش را مربوط به نقش و یا تأثیر انقلاب اسلامی در کلیه حوزه های در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد و افزود: در این خصوص علاقمندان می توانند از طریق وبلاگ همایش iauscongress.blogfa.com به تمامی محور ها دسترسی داشته باشند و مقالات خود را به آدرس lausaravan.congress@iran.ir ارسال کنند.





انتهای پیام/الف.د
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 12044
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *