800
۰
نماینده حوزه انتخابیه سراوان:

رفع مشکلات اقتصادی با همبستگی قوای سه گانه/ مشکل آمریکا با عقیده ملت ایران است نه شعار مرگ بر آمریکا

نماینده حوزه انتخابیه سراوان گفت: مشکلات اقتصادی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و همبستگی مسیولین و قوای سه گانه کشور رفع می شود.
رفع مشکلات اقتصادی با همبستگی قوای سه گانه/  مشکل آمریکا با عقیده ملت ایران است نه شعار مرگ بر آمریکا
محمد باسط درازهی در گفت و گو با شستون با اشاره به فرمایشات امیدوار کننده و ارزشمند مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان در ۱۲ مهر سال جاری، اظهار کرد:  رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان از جوانان که امید و آینده ساز کشور هستند، حمایت کردند و بدون شک هر جامعه ای که به جوانان خود بها دهد، پیشرفت می کند و نقطه عطفی است که آینده نزدیک از ظرفیت جوانان استفاده شود.
 
وی افزود: همه مسئولین و قوای سه گانه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات و کمی و کاستی های کشور به ویژه مشکلات اقتصادی که مردم را تحت فشار قرار داده است، مرتفع گردد که امید می رود با پیروی از معنویات مقام معظم رهبری و توجه به مشکلات جامعه به ویژه معیشت مردم حل شود.
 
نماینده حوزه انتخابیه سراوان گفت: مشکل آمریکا شعار «مرگ بر آمریکا» نیست چرا که آمریکا با کشور، مردم، عقیده ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکل بنیادی دارد.
 
درازهی با بیان اینکه کسی که کارش دشمنی است، دست از دشمنی بر نمی دارد، خاطر نشان کرد: اگر شعار «مرگ بر آمریکا» برداشته شود، آمریکا بهانه دیگر دارد، اگر موشک برداشته شود، بهانه ای دیگر مطرح می کند و اگر قرار داد و صلح نامه امضا شود توجیه دیگر به میان می آورد.
 
وی اضافه کرد: واضح ترین پیام فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان به مسیولین این است با توجه به نابسامانی های اقتصادی که دشمن ایجاد کرده، با همبستگی می شود از این پیچ تاریخی و روزنه سخت سخت عبور کرد چرا که دشمن دست به هر اقدامی زد اما نتیجه ای نیافت و این بار می خواهد از طریق مشکلات اقتصادی مردم را از نظام نا امید کند تا از این طریق بتواند بهره برداری های خود را انجام دهد.
 
 
 
انتهای پیام/ الف.د
 
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۳۵
کد مطلب: 12046
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *