800
۰

مشکلات اقتصادی با جابه‌جایی وزرا حل نمی‌شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: با جابه‌جایی وزرا، مشکلی حل نخواهد شد و کسانی که ناکارآمدی آنها در مسائل روزمره جامعه مشخص شده را تغییر دهد.
مشکلات اقتصادی با جابه‌جایی وزرا حل نمی‌شود
به گزارش شستون؛ اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس اظهار داشت: من به عنوان یک دوست قدیمی به آقای روحانی می گویم که با جابه‌جایی وزرا، مشکلی حل نخواهد شد.
وی افزود: آقای روحانی باید سیاست هایی که تاکنون مثمر ثمر نبوده و کسانی که ناکارآمدی شان در مسائل روزمره جامعه مشخص شده را تغییر دهد.
به گزارش مهر؛ بادامچیان گفت: آقای روحانی، پس از گذشت ۵ سال از آغاز به کار دولت‌شان، در دانشگاه تهران گفتند که من مشکلات را می دانم؛ رئیس جمهور به جای این صحبت ها باید تلاش کند مشکلات حل شود.
وی اضافه کرد: امیدواریم رئیس جمهور، افرادی را به مجلس معرفی کند که بتوانند مشکلات را حل کنند. آقای روحانی نباید در دولت، محدود عمل کند بلکه باید نگاه گسترده ای داشته باشد.
بادامچیان ادامه داد: ما نیروهای خوبی در نظام داریم که در طول ۴۰ سال نشان داده اند اهل رانت نیستند. امیدواریم آقای روحانی بتواند دوره ریاست جمهوری خود را با موفقیت به پایان برساند وگرنه اینکه فلان آقا برود و فرد دیگری مشابه او بیاید، تاثیری نخواهد داشت.

منبع: دانا
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 12169
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *