800
۰
رئیس اداره ورزش و جوانان سراوان:

وجود ۲ هزار ورزشکار سازمان یافته در سراوان/ ورزش همگانی بانوان شهرستان در حال پیشرفت است

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان گفت: در این شهرستان ۲ هزار ورزشکار سازمان یافته وجود دارد که از این تعداد ۵۷۰ نفر در بخش بانوان در حال فعالیت هستند.
وجود ۲ هزار ورزشکار سازمان یافته در سراوان/ ورزش همگانی بانوان شهرستان در حال پیشرفت است
محمد رضا گمشادزایی در گفت و گو با شستون ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و چهل سال ورزش و چهل سال افتخار، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی در شهرستان سراوان برگزار و درحال برگزاری است.

وی افزود: از ابتدای هفته تربیت بدنی و ورزش همایش کوهپیمایی، همایش پیاده روی خانوادگی در روستای دشتوک، دیدار با خانواده معظم شهدا، جشنواره بادبادک ها، غبار روبی مزار شخدا، برگزاری تور گردشگری، تجلیل از اخلاق مداران ورزش، همایش دو میدانی، مسابقات تیر اندازی، مسابقات والیبال و المپیاد ورزشی دانش آموزی برگزار شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان گفت: در این شهرستان ۲ هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در رشته های مختلف در حال فعالیت هستند که از این تعداد ۵۷۰ نفر در بخش بانوان در حال ورزش هستند.

گمشادزایی خاطر نشان کرد: ورزش بانوان در قسمت همگانی در حال پیشرفت است و طبق برنامه ریزی های انجام شده امید می رود در سال آینده در این قسمت قهرمانانی در سطح ملی داشته باشیم.

وی افزود: در بخش مرکزی شهرستان سراوان چهار سالن تمرینی و یک مجموعه چند منظوره ورزشی، استخر سرپوشیده و پیست دومیدانی و زمین چمن وجود دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان ادامه داد: ورزش برای تندرستی، سلامتی، نشاط و شادابی بدن و جامعه بسیار مفید است و به علت روی آوردن به زندگی ماشینی و کم تحرکی مردم نسبت به قبل و استفاده از مواد غذایی شیمیایی و بروز امراض مختلف، بهترین راه پیشگیری از بیماری ها حداقل نیم ساعت ورزش کردن است که موجب از بین رفتن چربی مازاد بدن می شود.

گمشادزایی خاطر نشان کرد: برای توسعه ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی و هنگامی که از تجهیزات کمتری برخوردار است دولت برنامه های خاصی را در نظر دارد که با همکاری فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها در حال اجرا است.
 
 
انتهای پیام/
 
 
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 12199
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *