800
۰
​فرماندار زاهدان:

23هزار زائر پاکستانی اربعین وارد سیستان وبلوچستان شد

فرماندار زاهدان گفت: از ابتدای فعالیت ستاد مردمی اربعین استان تاکنون 23هزار زائر حسینی از کشور پاکستان وارد سیستان وبلوچستان شده اند.
23هزار زائر پاکستانی اربعین وارد سیستان وبلوچستان شد
به گزارش شستون؛ ابوذر مهدی نخعی در گفت وگو با عصرهامون اظهار کرد: ستاد مردمی اربعین استان از 21 مهرماه فعالیت رسمی خدمت رسانی به زائران پاکستانی اربعین را آغاز کرد و تا 7 آبان ماه نیز این روند ادامه دارد.
وی ادامه داد: از ابتدای شروع فعالیت تاکنون حدود 23هزار زائر از طریق مرز میرجاوه وارد استان شده و از 5 خدمت اصلی ستاد که شامل اسکان- اطعام- فرهنگی- حمل و نقل و بهداشت و درمان است استفاده کرده اند.
به گفته فرماندار زاهدان تنها شب گذشته تعداد 6هزار و642 زائر وارد کشور شدند که تمامی این زوار در محل های از پیش تعیین شده اسکان یافتند و از آنجا که پیش بینی ورود این حجم زیاد زائر شده بود هیچ مشکلی از لحاظ خدمات رسانی و اسکان این زائران گزارش نشد و مردم استان میزبانی خوبی از زائران پاکستانی داشتند.
وی بیان کرد: علاوه بر زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان، موکب امام حسین اداره کل زندان ها، آستان مقدس شهدای گمنام، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و کمیته امداد نیز در بحث اسکان زوار این ستاد را همکاری کردند و همه جوانب تحت کنترل بود و هیچ مشکلی به وجود نیامد.
فرماندار زاهدان تصریح کرد: این تعداد زائر از طریق 79 دستگاه اتوبوس پاکستانی وارد شدند که الباقی زائران نیز از طریق اتوبوس های ایرانی که توسط ستاد مردمی اربعین مهیا شده بود به زاهدان منتقل و سپس به سمت مرز شلمچه ادامه مسیر خواهند داد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 12202
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *