800
۱
دانش آموز فعال مجازی سراوان:

لازمه نشر فرهنگ صحیح اسلامی ایرانی در فضای مجازی/ دشمن از طریق گمراه کردن جوانان و نوجوانان در صدد تضعیف اقتدار و توانمندی کشور است

دانش آموز و کاربر فعال مجازی شهرستان سراوان گفت: دشمن قصد دارد با گمراه کردن جوانان و نوجوانان در فضای مجازی اقتدار و توانمندی کشور را تضعیف کند.
لازمه نشر فرهنگ صحیح اسلامی ایرانی در فضای مجازی/ دشمن از طریق گمراه کردن جوانان و نوجوانان در صدد تضعیف اقتدار و توانمندی کشور است
امیر حسین علی صوفی تنها در گفت و گو با شستون با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب که  فضای مجازی را " فرصتی فوق العاده و مناسب برای ترویج معارف اسلامی " می دانند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر "تاثیرگذاری آن در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و دفاعی در عرصه ملی و بین‌المللی " تاکید می­ کنند که وی به عنوان یک سربازِ مطیعِ اوامرِ ولی، خود را موظف و مکلف می داند در سنگرِ فرهنگی که در حالِ حاضر بخش کثیری از آن را فضای مجازی تشکیل می دهد، فعالیت کند.
وی افزود:  سعی کرده به نوبه خود ارزش ها و آرمان های ناب محمدی را به مسلمانان و حتی کسانی که مسلمان نیستند، بشناساند و  مقابل تحریفِ این حقایق را گرفته  و همچنین بتواند فرهنگ صحیح ایرانی اسلامی را در فضای مجازی نشر دهد.
این دانش آموز و کاربر فعال مجازی سراوان با بیان اینکه آفات و تهدید های بسیار زیادی در فضای مجازی وجود دارد، ادامه داد: ترویج نا هنجارها، ضد ‌ارزش‌ها و سبک زندگی غیراسلامی و ایرانی در فضای مجازی، رخنه‌ها و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی، به خطر افتادن ادب، حیا و فرهنگ ایرانی و اسلامی، دورکردن جوانان از دین، منصرف کردن جوانان از نظام اسلامی، به خدمت گرفتن جوانان در زمینه اهداف خبیث از جمله اهداف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی به شمار می رود.
علی صوفی تنهایی در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: سوق دادن جوانان به ولنگاری و بیکارگی، کشاندن جوانان به سمت غریزه‌گرایی جنسی افراطی و  تلقین پیام یاس و ناامیدی به جوانان از دیگر اهداف دشمنان ایران اسلامی است که باید در این زمینه روشنگری و بصیرت افزایی توسط متولیان امر انجام شود.
 
وی خاطر نشان کرد: به نظر من راه های دور شدن از آفات فضای مجازی، افزایش بصیرت و پرورش نور و حقیقتِ ایمان در قلب انسان است زیرا کسی که از بصیرت کافی و ایمان بالا برخورد دار نباشد، زودتر به دامِ آفات و تله های دشمن در فضای مجازی می افتد.
این دانش آموز و کاربر فعال فضای مجازی تصریح کرد: با توجه با بیانات حضرت آقا که می فرمایند اگر شما اهل شبکه‌ های اجتماعی هستید و اهل فضای مجازی هستید، خوب می فهمید و خوب می دانید که بنده کجا را دارم اشاره میکنم؛ از همه‌ی طُرق دارند استفاده می کنند که ایمان اسلامی ما را متزلزل کنند. ما یعنی چه کسی؟ یعنی منِ پیرمرد هفتاد هشتاد ساله؟نه، نسبت به ماها خیلی نگران نیستند؛ ایمان نسل بعد ما را و نسل بعدِ بعد ما را [میخواهند متزلزل کنند]؛ دارد تلاش میشود.خب، یکی از آن زمینه‌های اقتدار ما و زمینه‌ های توانمندی ما، ایمان اسلامی ما است؛ این یکی از آماج دشمنی‌های آنها است، می توان این پیام را دریافت کرد که یکی از اهداف دشمن در جهتِ تضعیف اقتدار و توانمندی کشور، گمراهی جوانان و نوجوانان است.
علی صوفی تنها در پایان گفت: به همین منظور،جوانان و نوجوانان ما، باید نقطه قوتی در جهتِ سرکوبِ اهداف پلید دشمن شوند و یکی از این نقاط، حضور پررنگ در فضای مجازی و در کنارِ آن، افزایش بصیرت و آگاهی است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب: 12283
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *