800
۰

حضور گسترده قوم بلوچ در راهپیمایی ۱۳ آبان/ مشت محکم مردم جنوب شرق به دهان یاوه گویان جهان

علمای اهل سنت جنوب سیستان و بلوچستان از آحاد ملت دعوت کردند تا در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان حضور باشکوه تری نسبت به سنوات گذشته داشته باشند.
حضور گسترده قوم بلوچ در راهپیمایی ۱۳ آبان/ مشت محکم مردم جنوب شرق به دهان یاوه گویان جهان
مولوی عبدالخالق حسین زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان در گفت و گو با شستون اظهار کرد: روز ۱۳ آبان روز همبستگی و توانمندی ملت ایران مقابل ظلم ظالمان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: با امید به خدا ۱۳ آبان پیش رو روز پیروزی ملت ایران مقابل تحریم های ظالمانه ای خواهد بود که امریکا وصف کرده است.
امام جمعه اهل سنت مهرستان گفت: مردم این خطه از کشور برای برگزاری هر چه با شکوتر شدن راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان مشارکت خواهند داشت تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان  ظالمان باشد.
مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت جالق  ضمن دعوت از تمامی آحاد مردم چه شیعه و‌ سنی، ارمنی و غیره در راهپمایی روز ۱۳ آبان، گفت: راهپیمایی سال جاری بسیار گسترده تر نسبت به سال های گذشته برگزار خواهد شد تا یک جواب دندان شکن و محکم به دشمنان باشد.
وی افزود: در این راهپیمایی قوم بلوچ و اهل سنت حضور گسترده خواهند داشت و یک راهپیمایی پر شور، با شکوه و با احساس را به نمایش خواهیم گذاشت.
 
 
انتهای پیام/
جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 12312
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *