امام جمعه موقت اهل سنت جالق:

نقش بر آب شدن اهداف شوم آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان/ همسو شدن با استکبار جهانی یعنی دست کشیدن از ارزش های اسلامی و انقلاب

شستون , 13 آبان 1397 ساعت 8:14

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق گفت: با تسخیر و فروپاشی سفارت خانه آمریکا که در حقیقت لانه جاسوسی این کشور بود، تمامی اهداف استکبار جهانی نقش بر آب شد.


مولوی مجیب الرحمن رئیسی در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه ۱۳ آبان یکی از ایام الله های است که حادثه بزرگی در این روز رخ داده، اظهار کرد: سفارت آمریکا که در حقیقت لانه جاسوسی این کشور بود توسط دانشجویان خط امام در ۱۳ آبان تسخیر شد.
 
وی افزود: اگر چه در آن زمان ملت شریف ایران، طاغوت و رژیم ستمشاهی را سرنگون کرده بودند و از بین بردند، اما با وجود سفارت آمریکا در خاک جمهوری اسلامی ایران، پایه هایی از ظلم ستمشاهی و آمریکا در کشور وجود داشت.
 
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: با از بین بردن و فروپاشی لانه جاسوسی امریکا، تمامی اهداف و مقاصد شومی که در ذهن و فکر داشت، نقش بر آب شد به همین خاطر بود که حضرت امام خمینی (ره) این رویداد مهم تاریخ انقلاب اسلامی را با عنوان انقلاب دوم  مزین کرده است.
 
مولی رئیسی با بیان اینکه ۱۳ آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نیز نامگذاری شده است، خاطر نشان کرد: نه تنها در یک روز بلکه باید به صورت مستمر با استبداد و‌ استکبار جهانی مبارزه کرد.
 
وی یادآور شد: هرگز یهود و نصارا از ما راضی نخواهند شد مگر اینکه با عقاید و‌ ادیان آنها همسو شویم که این غیر ممکن، محال و به نوعی ارتداد محسوب می شود.
 
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق با بیان اینکه همسو شدن با استکبار جهانی یعنی دست کشیدن از عقاید، ارزش های اسلامی و انقلاب، گفت: باید برای مردم مقاصد شوم استکبار را بازگو شود تا نسبت به اهداف و دسیسه های آمریکای جهانخوار آگاهی بیشتر داشته باشند.

انتهای پیام/

 


کد مطلب: 12330

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/12330/نقش-آب-شدن-اهداف-شوم-آمریکا-تسخیر-لانه-جاسوسی-۱۳-آبان-همسو-استکبار-جهانی-یعنی-دست-کشیدن-ارزش-های-اسلامی-انقلاب

شستون
  https://shastoon.ir