800
۰
رئیس شورای اسلامی شهرستان سراوان:

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم ملت ایران است/خارج شدن از برجام مهم ترین اهانت و بدعهدی آمریکا

رئیس شورای اسلامی شهرستان سراوان گفت: 40 سال است که آمریکا و مزدورانش به هیچ عهدی وفا نکرده اند و مهم ترین بدعهدی آنها برجام بود که یک طرفه از آن خارج شدند و در واقع اهانت بزرگی به کشورهای دنیا کردند.
تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم ملت ایران است/خارج شدن از برجام مهم ترین اهانت و بدعهدی آمریکا
بارانی درازهی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: 13 آبان روز مبارزه با آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی است که همه آحاد جامعه و ملت بزرگ ایران این روز را گرامی می دارند و مشت محکمی به دهان یاوه گویان و صهونیست خواهند زد.

وی با اشاره به اینکه با تجمع بزرگی که ملت ایران تشکیل می دهند به آمریکا این را القا می کنند که هیچ غلطی نمی کند، گفت: 40 سال است که آمریکا و مزدورانش به هیچ عهدی وفا نکرده اند و همیشه بد عهدی می کنند و مهم ترین مسئله برجام بود که یک طرفه از آن خارج شدند و در واقع اهانت بزرگی به کشورهای دنیا کردند.

بارانی درازهی بیان کرد: لانه جاسوسی آمریکا مرکز شیطنت در ایران بود که در زمان طاغوت ایجاد شده بود و ملت ایران به خاطر انزجار نسبت به کفر و مستکبر در جهت نشان دادن مبارزه با دشمن عملا اقدام به تسخیر لانه جاسوسی کردند.

وی با اشاره به اینکه لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم ملت ایران است، یادآوری کرد: 13 آبان نماد استقلال، اقتدار و آزادی کشور ایران است که به رخ جهانیان کشیده می شود.

 
انتهای پیام/م.ش
 
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 12331
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *