800
۰
در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان ۹۷ مطرح شد:

بدعهدی در ذات آمریکا است/ تمامی اقوام ایرانی همراه و همگام جمهوری اسلامی هستند

فرماندار سراوان گفت: بد عهدی در ذات آمریکا است و برای اینکه آزادی و استقلال را از سایر ملت ها سلب کند، سلطه گری هایی را انجام داده و می دهد.
بدعهدی در ذات آمریکا است/ تمامی اقوام ایرانی همراه و همگام جمهوری اسلامی هستند
درویش نارویی در حاشیه‌ راهپیمایی باشکوه و پرشور سراوان به خبرنگار شستون گفت: بدعهدی در ذات آمریکاست، چهل سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد، علیرغم اینکه ملت بزرگ ایران خواستار برقراری رابطه دوستانه با دیگر ملت ها بوده اند، سردمداران رژیم  ایالات متحده با سر لوحه قرار دادن خوی استکباری و سلطه طلبی بد عهدی کرده اند.
 
وی افزود: امریکا برای اینکه آزادی را از دیگر ملت ها سلب کند، و استقلال کشورها را تحت شعاع خود قرار دهند، همواره علیه دیگر ملت ها گام برداشته است.
 
فرماندار سراوان ادامه داد: امریکا همواره برای تثبیت سلطه خود گام برداشته است، که بدعهدی و کارشکنی جزء ذات سلطه گر آمریکاست. 
 
رسول بخش حسین بر رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان نیز در گفت و گو با شستون اظهار کرد: هر مسلمانی و هر فردی که متعهد به قوانین اسلامی است، آنچه را  که کفر جهانی و در رأس آن آمریکا نسبت به سایر ملل اسلامی انجام می دهد، بدعهدی هایی که نسبت به جامعه اسلامی انجام می دهد، مورد قبول باشد.
 
وی افزود: بدعهدی هایی که امریکا انجام می دهد، قطعا موجب بیداری اسلامی می شود که بنا به فرموده مقام معظم رهبری آینده در قلمرو اسلام است و قطعا اسلام تصمیم گیرنده  همچنان که است خواهد بود.
 
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان گفت: تمامی اقوام ایرانی در سراسر کشور همواره همراه و همگام با هم بوده اند و از روز های اول انقلاب اسلامی رأس تمام امورات وحدت اقوام بوده و قوم بلوچ به عنوان قوم مرزدار، همواره در کنار ملت شریف ایران بوده و خواهد بود‌.
 
انتهای پیام/ 
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 12335
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *