در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان‌۹۷ مطرح شد؛

ترویج ارزش های‌انقلاب با فهم و شناخت دقیق ارزش های اسلامی/ بیعت مجدد دانش آموزان در ۱۳ آبان با ولایت فقیه

13 آبان 1397 ساعت 10:12

دانش آموز سراوانی گفت: حضور دانش آموزان در راهپیمایی امروز بیعت مجدد با ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب و شهدا است.


سمانه دادره یکی از دانش آموزانی که در راهپیمایی استکبار ستیزی امروز ۱۳ آبان شرکت داشت، به خبرنگار شستون گفت: به عنوان یک دانش آموز وظیفه دارد نقش موثری در حفظ ارزش ها، دستاوردها و آرمان های حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، انقلاب و شهیدان داشته باشد.
 
 وی افزود: می شود با فهم دقیق و شناخت از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و فعالیت در حوزه علمی، فرهنگی و هنری به کشور خدمت کرد و اصول و ارزش های انقلاب در جامعه ترویج داده شود.
 
 این دانش آموز سراوانی با توجه به اینکه شرکت دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان (امروز) بیعت مجدد با ولایت فقیه، آرمان های انقلاب و شهدا است، خاطر نشان کرد: هر یک از ما دانش آموزان به عنوان افراد جامعه وظایفی داریم که نقش موثر در حفظ دستاوردهای انقلاب داشته باشیم تا از این طریق نقشه دشمنان ایران اسلامی را نقش بر آب کنیم.
 
دادره اظهار کرد: همانطور که مشاهده می شود دانش آموزان با بصیرت سراوانی با مشت های گره کرده و با همبستگی در راهپیمایی امروز شرکت کردند تا به آمریکا و دیگر دشمنان کشور بفهمانند که زمانی که همه آحاد کشور پشت نظام و ولایت هستند، هیچ غلطی نمی توانند کنند و به احدی اجازه دخالت در امور کشور را نخواهند داد.
 
وی با بیان اینکه در تمامی راهپیمایی ها حضور داشته و خواهد داشت، خاطر نشان‌ کرد: شعار مرگ بر آمریکا هرگز‌ حذف نخواهد شد و با این شعار انزجار خود را از مستکبرین عالم اعلام می کنیم.
 
انتهای پیام/الف.د
 
 
 
 


کد مطلب: 12336

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/12336/ترویج-ارزش-های-انقلاب-فهم-شناخت-دقیق-های-اسلامی-بیعت-مجدد-دانش-آموزان-۱۳-آبان-ولایت-فقیه

شستون
  https://shastoon.ir