800
۰
به بهانه هفته کتاب و کتابخوانی انجام شد؛

معرفی ترویج دهنده کتابخوانی در شهر فرهنگی جنوب شرق/ بیش از هزار جلد کتاب توسط حامیان فرهنگ کتابخوانی به کتابخانه های جنوب استان اهدا شده است

بیش از هزار جلد کتاب در کتابخانه هایی که توسط جمعیت هلال احمر و انجمن حامی در روستاهای سراوان و سیب و سوران تجهیز شده، اهدا شده است.
معرفی ترویج دهنده کتابخوانی در شهر فرهنگی جنوب شرق/ بیش از هزار جلد کتاب توسط حامیان فرهنگ کتابخوانی به کتابخانه های جنوب استان اهدا شده است
به گزارش شستون، به بهانه هفته کتاب و کتابخوانی به سراغ یکی از مسئولین شهرستان که در سال ۹۵ به عنوان مروج برتر کتاب و کتابخوانی کشور معرفی شد.
بهمن دهواری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با همکاری انجمن حامی و خیرین توانسته ترویج گر فرهنگ کتابخوانی در اقصی نقاط شهرستان سراوان به خصوص نقاط صعب العبور باشد که آوازه این امر پسندیده به پایتخت  رسیده است.
وی در گفت و گو با شستون ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به مردم فرهنگ دوست استان  خصوصا کتاب داران، مروجین کتاب و افرادی که تجهیز کتابخانه ها حامی کتاب دوستان هستند و با اشاره به علاقه ای که از کودکی به کتاب خوانی داشته، اظهار کرد: علاقه به کتاب خوانی از زمانی که در دوران ابتدایی و راهنمایی مسئول کتابخوانه مدرسه راهنمایی طالقانی شهر محمدی بوده شروع شده است.
ترویج دهنده کتاب در شهرستان سراوان با بیان اینکه در دوران دبیرستان به کتاب های تاریخی گرایش و علاقه بیشتری پیدا کرده، گفت: در آن دوران با همکلاسی ها و هم سن و سالان خود کتاب رد و بدل می کرده و دارای کتاب خانه شخصی است.
دهواری تصریح کرد: علاقه ای که به کتاب و کتابخوانی دارد موجب شده که با همکاری انجمن حامی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان گام بردارد.
وی یادآور شد: انجمن حامی با همکاری جمعیت هلال احمر اقدامات مهمی از جمله تجهیز و راه اندازی کتابخانه شهر محمدی، تجهیز و راه اندازی کتابخانه کله گان، تجهیز و راه اندازی کتابخانه روستای سب شهرستان سیب وسوران، تجهیز و راه اندازی کتابخانه روستای کنت و روستای کهن ملا در شهرستان سیب و سوران را انجام داده است.
ترویج دهنده فرهنگ کتابخوانی در شهرستان سراوان تصریح کرد: تمامی اقدامات انجام شده در راستای فرهنگ کتابخوانی با همکاری و هماهنگی بخشداران، شهرداران و دهیاران و علی الخصوص انجمن حامی بوده است.
دهواری خاطر نشان کرد: بیش از هزار جلد کتاب به این کتابخانه ها جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی اهدا شده است.
 
لازم به ذکر است راه اندازی و تجهیز کتابخانه جمعیت هلال احمر و تجهیز و راه اندازی کتابخانه روستای غفور آباد از دیگر اقدامات نیک و پسنده ای است که توسط رئیس جمعیت هلال و دیگر دوستداران کتاب در این شهرستان انجام شده است.
 
 
انتهای پیام/الف.د
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 12441
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *