مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان:

عشق بی پایان حسینی/ ارائه خدمات به زائران پاکستانی اربعین در جایگاه های منطقه زاهدان

28 آبان 1397 ساعت 10:23

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: ارائه خدمات به زائران پاکستانی اربعین حسینی در جایگاه های منطقه زاهدان ادامه دارد.


کورش بالادست در گفت و گو با شستون اظهار کرد: با گذشت حدود ۲۰روز از پایان اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) جایگاه های عرضه سوخت منطقه زاهدان همچنان در حال خدمات رسانی به زائران می باشند.
 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان با اعلام در تکمیل مطلب فوق افزود : بسیاری از زائران پاکستانی، هنوز در حال بازگشت از کربلا می باشند و ارائه خدمات به این زائران در جایگاه های سوخت منطقه زاهدان ادامه دارد.
 
بالادست توزیع سوخت و ارائه خدمات جانبی از قبیل تعویض روغن ، کارواش و تنظیم باد را از جمله خدمات ارائه شده به خودروهای زائران پاکستانی عنوان کرد و بیان داشت: در جایگاه سفیدآبه محورنهبندان به زاهدان علاوه بر این خدمات ، بنر خوش آمدگویی و ایستگاه صلواتی ایجاد شده و از زائران با چای، شربت و شیرینی پذیرایی می شود.
 
وی یادآوری کرد: از ۱۵ شهریور تا ۱۳آبان سال جاری بیش از ۴۳۷ هزار لیتر نفت گاز به ۱۴۵۷ دستگاه اتوبوس حمل زایران پاکستانی در جایگاه های زاهدان عرضه شده و ارائه سوخت به این اتوبوس ها همچنان ادامه دارد.
 
گفتنی است بر اساس اطلاعات اخذ شده از منابع استانی ، در مدت مذکور بیش از ۶۴هزار زائر پاکستانی با عبور از مرزهای سیستان و بلوچستان به عتبات عالیات سفر کرده اند.
 
انتهای پیام/م.ش
 
 


کد مطلب: 12506

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/12506/عشق-بی-پایان-حسینی-ارائه-خدمات-زائران-پاکستانی-اربعین-جایگاه-های-منطقه-زاهدان

شستون
  https://shastoon.ir