امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق:

تفرقه و اختلاف از اهداف دشمن برای جدایی میان مذاهب اسلام است

29 آبان 1397 ساعت 9:08

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق گفت: یکی از اهداف دشمن ایجاد اختلاف میان مذاهب اسلام است که باید با وحدت و همدلی نقشه های آنان را خنثی کنیم.


مولوی مجیب الرحمن رئیسی در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه همگی به ریسمان الهی چنگ زنید و متفرق نشوید، اظهار کرد: پیام قرآن این است که مسلمین در سراسر جهان با هر دیدگاه، دین، مذهب و عقیده ای که دارند به حبل الله متین که قرآن باشد، چنگ زنند.

 وی با بیان اینکه مذاهب اسلامی مواردی که منجر به جدایی و تفرقه می شود را کنار بگذارند، گفت: ما مسلمانان اشتراکات بسیاری با هم داریم که اختلافات در مورد آن اشتراکات خیلی کم هستند.

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق با بیان اینکه هدف دشمن اختلاف میان مذاهب اسلامی است، گفت: دو قشر عظیم از مسلمانان اهل سنت و اهل تشع در میان فرق اسلامی، که در طول تاریخ استعمارانگلیس، اروپای پیر، که حربه آن اختلاف میان این دو مذهب است، قرار گرفتند که با وحدت و همدلی نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

مولوی رئیسی خاطر نشان کرد: می طلبد مسلمانان نسبت به حیله های دشمن هوشیار باشند چون امروز نتجیه تفرقه و اختلاف را در بسیاری از ممالک اسلامی همچون عراق، یمن، سوریه، افغانستان و بعضی از کشور های افریقای می توان مشاهده کرد که چیزی جز غارت منابع و ویرانی نصیب آنها نشد.

انتهای پیام/ 


کد مطلب: 12523

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/12523/تفرقه-اختلاف-اهداف-دشمن-جدایی-میان-مذاهب-اسلام

شستون
  https://shastoon.ir