800
۰
رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان سراوان:

پلمپ 7 واحد ضایعاتی غیرقانونی در سیب و سوران

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان سراوان گفت: تعداد هفت واحد جمع آوری ضایعات که به صورت غیرقانونی در مرکز شهر سیب و سوران در حال فعالیت بودند پس از بی توجهی به اخطاریه این اداره، با دستور مقامات قضایی پلمپ شدند.
پلمپ 7 واحد  ضایعاتی غیرقانونی در سیب و سوران
موسی دهقان نژاد در گفت و گو با شستون با اشاره به جسله ای که در فرمانداری سیب و سوران در خصوص مدیریت پسماند تشکیل شد، اظهار کرد: در این جلسه اعتراضات علما و شکواییه های مردمی و مسئولین در خصوص سوء استفاده بعضی از افراد که در کنار منازل مسکونی اقدام به جمع آوری و دپو ضایعات بود، اعلام شد.
وی افزود: از کارگاه های جمع آوری ضایعات در سیب و سوران شکایات زیادی در خصوص خرید وسایل و تجهیزات مسروقه وجود دارد که اداره محیط زیست بنا به وظیفه ذاتی خود، به دلیل آلودگی هوا، آلودگی های صوتی و  ترافیکی که این مراکز ایجاد کرده بودند، اقدام به صدور اخطاریه کرد.
رئیس محیط زیست شهرستان سراوان در تکمیل مطلب فوق  با توجه به فعالیت غیر قانونی کارگاه های ضایعاتی در مرکز شهر سیب و سوران،گفت: اداره محیط زیست به مراکز مذکور اخطاریه به مدت 72 ساعت صادر کرد که متصدیان کارگاه های مذکور، نسبت به تخلیه و ساماندهی آنها و انتقال به خارج از شهر اقدام کنند.
دهقان نژاد ادامه داد: پس از اتمام مهلت مقرر، تعدادی از این کارگاه ها اقدام به تعطیلی و با اخذ تعهد به اداره حفاظت محیط زیست نسبت به عدم فعالیت در مکان تخلیه شده کردند، و تعداد هفت واحد که بی توجهی کرده بودند با دستورات مقامات قضای پلمپ شدند.
وی با بیان اینکه تعداد کارگاه هایی که درمرکز شهر فعالیت داشته جمعا 11 واحد بوده، خاطر نشان کرد: کارگاه های ضایعاتی به مکان تعیین شده( سایت جدید زباله شهرداری) منتقل و ساماندهی شدند.


انتهای پیام/ 
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 12535
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *