800
۰
مخترع بسیجی مطرح کرد:

بسیج منبع معتبر برای جذب نخبگان در کشور

مخترع بسیجی گفت: بسیج یک منبع معتبر برای جذب و حمایت نخبگان در جهت پیشرفت و آبادانی کشور است.
بسیج منبع معتبر برای جذب نخبگان در کشور
به گزارش شستون، احمد اربابی مخترع شهرستان مهرستان که در شهرستان سراوان به تحصیل پرداخته و به همراه  دیگر هم تیمی ها خود در مسابقات استاراکاپ 2017 مقام اول فنی ربات پرنده، مقام دوم مسیر یاب و مقام سوم ابتکارات و اختراعات دانش آموزی را کسب کرده است. 

همچنین وی در مسابقات کشوری مقام اول آیتم خلاقیت، ساخت شناور کنترل از راه دور جشنواره دریا مسیر پیشرفت را نیز کسب کرده است.


 این مخترع بسیجی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: در زمینه هوافضا و بیاتیک از جمله هواپیما و پهباد های هوشمند سازی شده اختراعات داشته است.

 اربابی افزود: از سال 90 وارد بسیج شده است و دوره های آموزشی را در این نهاد مردمی گذرانده است.


وی خاطر نشان کرد: بسیج می تواند در عرصه های علمی و پژوهشی کمک های شایانی را به نخبگان ارائه دهد، همانطور که پس از انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای را در این حوزه انجام داده و پیشرفت های زیادی در سایه خدمات بسیج انجام شده است.

 مخترع بسیجی با بیان اینکه بسیج یک منبع معتبر برای جذب نخبگان است، ادامه داد: بسیجیان در پیشرفت علم و فن اقدامات مناسبی را انجام داده اند ومی توانند مشکلات حوزه اقتصادی، ورزشی، سیاسی و ... را حل کنند.


اربابی خاطر نشان کرد: بسیج می تواند به جایگاه اول در رابطه با حمایت از نخبگان در جامعه تبدیل شود چرا که ارگان ها و موسسات علمی و پژوهشی با قدرت پای کار نیستند اما بسیج همواره با تمام قدرت در همه زمینه ها حضور فعال داشته است.


انتهای پیام/
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 12538
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *