800
۰
امام جمعه اهل سنت مسجد مدنی شهرستان سراوان؛

انگشت به دهان ماندن کارشناسان فن نسبت به فرهنگ اسلامی/فرهنگ اسلامی در جوامع رو به فراموشی رفته است

امام جمعه اهل سنت مسجد مدنی شهرستان سراوان گفت: فرهنگ اسلامی در جوامع رو به فراموشی رفته و باید به احکام و قوانین اسلامی باز گردیم.
انگشت به دهان ماندن کارشناسان فن نسبت به فرهنگ اسلامی/فرهنگ اسلامی در جوامع رو به فراموشی رفته است
مولوی حفیظ الله رئیسی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: حضرت محمد (ص) نقطه اشتراک بین تمام افکار و احزاب است و ماه ربیع الاول ماه پیامبر (ص) بوده و ایشان را یادآوری می کند.
 
وی ادامه داد: ماه ربیع الاول ماه صداقت، دوستی و منشورات اخلاقی پیامبر اکرم (ص) بوده و زمین از آمدن این شخصیت، نورانی شده است.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد مدنی شهرستان سراوان با اشاره به اینکه پیامبر شخصیت همگانی و جهانی است و این نوید را می دهد که مسلمانان حقوق ایشان را رعایت کنند، گفت: همه باید یاری کننده پیامبر اکرم (ص) باشیم به گونه ای که کاملا از او اطلاعت کنیم.
 
وی ایمان، موافقت زبان و قلب، حفظ احترام و عمل به قرآن را از حقوق پیامبر (ص) بر مردم عنوان کرد و افزود: انسان های که حقوق پیامبر را رعایت کنند در مسیر رستگاری قرار می گیرند.
 
مولوی رئیسی بیان کرد: ما دارای زیبا ترین فرهنگ و غنی ترین تمدن هستیم و مشکلات ما بخاطر دوری از سیره نبوی است.
 
وی با بیان اینکه مسلمانان امروزه دچار فقر فرهنگی شده اند، تصریح کرد: فرهنگ اسلامی در جوامع رو به فراموشی رفته و باید به احکام و قوانین اسلامی باز گردیم.
 
مولوی رئیسی در پایان گفت: کارشناسان فن نسبت به فرهنگ اسلامی انگشت به دهان مانده اند که چگونه این منشور توسط پیامبر (ص) وضع شده است. 
 
انتهای پیام / م.ش
يکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 12592
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *