800
۰
امام جمعه شهرستان سراوان:

اهداف و آرمان های شهدا با بی توجهی از بین می رود/حضور دشمن در مسیر ضعف و انزوا در مقابل ایران

امام جمعه سراوان گفت: اگر توجهی به راه شهدا نداشته باشیم اهداف و آرمان هایی که شهیدان دنبال کرده اند، از بین می رود.
اهداف و آرمان های شهدا با بی توجهی از بین می رود/حضور دشمن در مسیر ضعف و انزوا در مقابل ایران
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه برخی از گروه ها و قشر ها را خداوند به صورت برجسته در قرآن یاد می کند چراکه آنها کار بزرگ و ماندگاری انجام داده اند و دین خدا از حضور این افراد حفظ شده است، گفت: از شهدا در قرآن کریم زیاد یاد شده به خصوص شهدایی که در عصر تاریک و کوری در مسیر حق قرار گرفته اند و شهید شده اند.

وی با اشاره به آیات قرآن افزود: کسانی که جان و مال خود را در مسیر خدا معامله کردند، منِ خدا بهشت را به آنها معامله می دهم و این معامله پر سودی است که شهید جان خود را در راه من داده است و من بهشت را به او ارزانی می کنم.

امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه هر کسی در مسیر شهدا قرار بگیرد و یاد آنها را کند خداوند توفیق شهادت را به آنها خواهد داد، تصریح کرد: اگر توجهی به راه شهدا نداشته باشیم اهداف و آرمان هایی که شهیدان دنبال کرده اند، از بین می رود.

وی با اشاره به جنگ هشت ساله ایران در مقابل ابر قدرت های آن زمان بیان کرد: جوانان دل داده مسیر امام راحل به خوبی با تمام وجود در مسیر حق قرار گرفتند، نترسیدند، سست نشدند و دنیا را شکست دادند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اینکه امروز در دنیای پر هیاهویی که استکبار به پا کرده از ملت ایران و سلحشوران راه حق وحشت دارد، توضیح داد: به برکت دلاوری ها و اقتدار شهدا بوده که دشمن در خفقان قرار گرفته است و روز به روز منزوی تر می شود.

وی اذعان داشت: ما وظیفه داریم در مسیر شهدا قرار گرفته و آنها را بهتر بشناسیم و به خوبی و با افتخار از آنها یاد کنیم و از اسم و مسیر حق آنها تغذیه کرده تا به انحراف دچار نشویم.

امام جمعه شهرستان سراوان با توجه به اینکه تاکنون ملت ایران توانسته در مقابل هجمه های مختلف دشمن در ابعاد گوناگون ایستادگی کند، عنوان کرد: ایران در منطقه خاورمیانه در قله قدرت قرار دارد و دشمن یکه تاز به سمت وادادگی و ضعف حرکت می کند.

 
انتهای پیام/م.ش
 
سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 12681
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *