مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان:

برگزاری مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان+ تصو.یر

13 آذر 1397 ساعت 15:59

مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی ئواحد سراوان برگزار شد.


به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مهدی عودی جعفری در گفت و گو با خبرنگار  دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان اظهار کرد: همزمان با واحدهای دانشگاهی سراسر کشور بیست و چهارمین دوره بخش کتبی مسابقات قرآن و عترت  در واحد سراوان در بخش دانشجویان و اساتید برگزار شد.
 وی افزود:در این دوره از مسابقات اساتید و دانشجویان  به صورن جداگانه در این مرحله درون واحدی با هم به رقابت پرداختند.
مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد سراوان گفت: بخش کتبی ویژه دانشجویی در رشته های تفسیر قرآن، زندگانی معصومین (ع)، حفظ و ترجمه ادعیه و زیارت، نماز، ترجمه قرآن به زبان انگلیسی، احکام خواهران و برادران، زندگانی پیامبر (ص)، ترجمه قرآن کریم و آشنایی با نهج البلاغه  و رشته های بخش کتبی این دوره از مسابقات برای اساتید، تفسیر سوره زمر بود.
جعفری عودی خاطر نشان کرد:بیست و چهارمین دوره مسابقات  سراسری قرآن و عترت ساعت 10 صبح روز دوشنبه 12 آذر ماه در سالن امتحانات این واحد دانشگاهی برگزار شد.
 وی تصریح کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات  در بخش دانشجویی و اساتید به مسابقات استانی و در مرحله بعد به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
 
انتهای پیام


کد مطلب: 12693

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/12693/برگزاری-مسابقات-قرآن-عترت-دانشگاه-آزاد-اسلامی-واحد-سراوان-تصو-یر

شستون
  https://shastoon.ir