800
۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان:

حمایت هوشیارانه ملت بیدار ایران از نظام در 9 دی/ مسیر روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ادامه دارد

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان گفت: مردم بیدار و آگاه ایران با هوشیاری در 9 دی به میدان آمدند و به مخالفان فهماندن که با حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره پشتیبانی ولایت و حاکمیت هستند.
حمایت هوشیارانه ملت بیدار ایران از نظام در 9 دی/ مسیر روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ادامه دارد
مولوی عبدالخالق حسین زهی در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای ملت بیدار و هوشیار است، اظهار کرد: عده ای در سال 88 با فتنه گری اغتشاش کردند، که ملت ولایت مدار جمهوری اسلامی ایران خودجوش در میادین حاضر شدند و پاسخ دندان شکن و محکمی به مخالفان نظام دادند.
 
وی افزود: ملت هوشیار و بیدار ایران اسلامی به صورت خودجوش در 9 دی در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برآمدند و به مخالفان فهماندن که ملت بصیر ایران همواره پشت نظام و ولایت هستند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان گفت: همچنان مسیر روز 9 دی روز میثاق امت با ولایت ادامه دارد و مردم ایران  همواره مقابل فتنه ها بیدار و هوشیار هستند.
 
مولوی حسین زهی ادامه داد: اگر حاکمیت و نظام یک کشور با ملت همسو و مهربان باشد، مانند ایران، مردم خودجوشانه در میادین حاضر و از حاکمیت دفاع و حمایت می کنند اما اگر میان حاکمیت و ملت دوگانگی وجود داشته باشد، مشکلات جبران ناپذیری به وجود می آید.
 
وی خاطر نشان کرد: خداوند را شاکر هستیم که ایران اسلامی دارای مردم مؤمن، متدین و بصیر و آگاه دارد و همه این را بدانند که بیگانگان کشور را آباد نمی کنند و این خودمان هستیم که باید حافظ مملکتمان باشیم.
 
 
انتهای پیام/ الف. د
شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 13032
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *