800
۰
نماینده مردم خاش، میرجاوه و بخش های کورین و لادیز:

9 دی؛ در شناسنامه ایران نشان اقتدار است/ معرفت شناسی در مراسم روز بصیرت به نسل جوان منتقل شود

نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های کورین و لادیز گفت: 9 دی در در تاریخ و شناسنامه جمهوری اسلامی ایران به عنوان نشان اقتدار، قدرت، ایمان، مجاهدت و ایثار یاد می کنیم.
9 دی؛ در شناسنامه ایران نشان اقتدار است/ معرفت شناسی در مراسم روز بصیرت به نسل جوان منتقل شود
علی کرد در گفت و گو با شستون با بیان اینکه 9 دی یک روز فراموش نشدنی برای ملت بزرگ ایران است، گفت: در این روز ملت ایران معرفت، شناخت، صداقت و اسلامیت خود را مقابل توطئه های طراحی شده دشمن مشخص کردند.
وی افزود: در 9 دی با توجه به منویات مقام معظم رهبری، همه دوستداران نظام اسلامی و ارزشی ایران، مسیر خود را مشخص کردند و از افراد به ظاهر گول خورده جدا کردند. 
نماینده مردم خاش، میرجاوه و بخش های کورین و لادیز، نصرت آباد، نوک آباد و ایرندگان پیاده سازی انقلابی مانند انقلاب مخملی با توزیع و نشر پرچمی با نام پرچم سبز را از طراحی های دشمن دانست که در بخش های مختلف جامعه انجام شده بود و در ادامه گفت: به شکرانه خداوند، امداد های غیبی، آرمان های امام (ره) و هوشیاری نیروهای مسلح که با قرار گرفتن در صف واحد، مقابل توطئه را گرفتند و معرفت، شناخت از اسلام و انقلاب، هویت اسلامی و دشمن ستیزی و شناخت آدم های بد بخت و خودفروخته در خیابان ها و معابر را به دنیا نشان دادند. 
کرد با توجه به اینکه هرگز 9 دی را فراموش نمی کنیم، اظهار کرد: 9 دی نقطه عطف و شروع تجدید میثاق با آرمان ها و روح بلند حضرت امام خمینی (ره)، تجدید بیعت با شهدای انقلاب و اسلام و شهدای جنگ تحمیلی که برای تمامیت ارضی ایران بزرگ جنگیدن و فرهنگ و هویتی را به نام انقلاب، هویت و آزادگی را که به ما به ارث رسیده را فراموش نخواهیم کرد. 
وی اضافه کرد: در 9 دی دشمن ستیزی، آرمان های امام خمینی (ره)، شهدا و منویات مقام معظم رهبری فراموش نشد. 
نماینده مردم خاش، میرجاوه، کورین و لادیز خاطر نشان کرد: ملت و دوستداران انقلاب اسلامی و میهن پرستان خاک پاک جمهوری اسلامی ایران، وجب به وجب و قدم به قدم کوچه، خیابان و خانه های تیمی را که مکانی برای توطئه بود، شناسایی و توطئه ها را خنثی کردند. 
کرد تصریح کرد: 9 دی در در تاریخ و شناسنامه جمهوری اسلامی ایران به عنوان نشان اقتدار، قدرت، ایمان، مجاهدت و ایثار یاد می کنیم. 
وی اضافه کرد: ممکن است امروز در رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی و بعضی از فضاهای تبلیغاتی دشمن  در صدد کمرنگ کردن حماسه 9 دی باشند، اما ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی دشمن شناسی، معرفت، ایمان را با همان اقتدار، قدرت و ایثار، ایمان، شجاعت و شهادت و این روز بزرگ را پاس می دارند. 
نماینده مردم خاش، میرجاوه و بخش های کورین و لادیز افزود: به عنوان پاسدار انقلاب و نظام وظیفه داریم با برگزاری مراسم گرامیداشت 9 دی، معرفت شناسی را به نسل جوان منتقل و بیاموزیم که درخت تنومند انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد خود با مجاهدت ها و منویات مقام معظم رهبری، یاران با وفای ایشان و خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان آبیاری شده است. 
کرد یادآور شد: انقلاب در طول چهل سالی که گذشت با فراز و نشیب های فراوانی مانند فتنه 88 مواجه شد که امداد های غیبی خداوند متعال و ایثارگری ملت در سال 88 منجر به نجات درخت انقلاب شد که کوچکترین آسیبی به انقلاب وارد نشد. 
وی با بیان افتخار آمیز بودن استقامت درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در شرایط سخت و مشقت بار رشد کرد و بارور شد و هم اینک ملت زیر سایه آن با آرامش و امنیت زندگی می کنند. 


انتهای پیام/ الف. د
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 13065
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *