800
۰
رئیس صنعت، معدن و تجارت سراوان:

عدم جذب کامل سهمیه گاز سراوان/ توزیع سیلند گاز درب تأسیسات ممنوع است

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان گفت: با بررسی انجام شده از ابتدای ماه جاری، نهایت 30 درصد سهمیه گاز شهرستان جذب شده که عدم جذب کامل سهمیه شهرستان، مشکلات زیادی را به وجود آورده است.
عدم جذب کامل سهمیه گاز سراوان/ توزیع سیلند گاز درب تأسیسات ممنوع است
مهرداد طاهری در گفت و گو با شستون در خصوص تشکیل صف های طولانی مقابل تأسیسات گاز مایع شهرستان سراوان اظهار کرد: هر ساله در زمستان با توجه به افزایش تقاضا در اکثر شهرهای استان و مرکز استان مشکلاتی به وجود می آید.

وی افزود: در خصوص حمل گاز نیز مشکلاتی وجود دارد و زمانی که گاز به موقع به شهرستان نرسد، تأسیسات گاز مایع نمی توانند پاسخگوی مردم باشند.

 رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان ادامه داد: با بررسی انجام شده از ابتدای ماه جاری، نهایت 30 درصد سهمیه گاز شهرستان جذب شده که طبق پیگیری های انجام شده تأمین گاز بر عهده شرکت نفت است.
 
طاهری با بیان اینکه می طلبد مرکز استان پیپگیری های لازم جهت تأمین سهمیه گاز شهرستان انجام دهد، اظهار کرد: زمانی که تمامی سهمیه گاز شهرستان جذب شد، در زمینه توزیع گاز مانند دیگر ماه ها نخواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به سرد شدن هوا و افزایش تقاضا و همچنین عدم جذب کامل سهمیه گاز در شهرستان، مسائل و مشکلاتی را نیز به وجود آورده است.

رئیس صنعت،معدن و تجارت شهرستان سراوان گفت: بازرسان مربوطه به صورت روزانه از تأسیسات گاز مایع در شهرستان بازدید انجام می دهند که مشکل در توزیع نیست و اگر تأمین به موقع انجام شود، مشکلات مرتفع می شود.

 طاهری در خصوص گلایمندی مردم از عدم توزیع سیلندر گاز درب منازل افراد دارای شماره اشتراک، یادآور شد: طبق بررسی های انجام شده بسیاری از مردم دارای اشتراک و بسیاری نیز فاقد اشتراک هستند که توزیع درب منزل مستلزم فراهم شدن زیرساخت های لازم است.

وی در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: برخی از افراد به خودروهای حمل سیلندر گاز تأسیستات آسیب وارد کرده و مانع از توزیع درب منازل شده اند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان با بیان اینکه توزیع سیلند گاز درب تأسیسات گاز مایع ممنوع است، تصریح کرد: قیمت تعیین شده بر اساس توزیع درب منزل است اما مردم به ناچارمجبور به مراجعه درب تأسیسات هستند.

طاهری گفت: زمانی که اختلاف قیمت در بازار وجود داشته باشد عده ای سودجو، سیلندرگاز را با قیمت بالاتر به فروش می رسانند.
 
 
انتهای پیام/الف.د  
 
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 13150
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *